تظاهرات مردم خشمگین در مناطق سیلزده اهواز و اعتراض به حضور پاسدار نقدی در ملاشیه

خانم مریم رجوی: امکانات سپاه و ارتش باید برای نجات سیلزدگان در اختیار مردم قرار گیرد.


امروز جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ مردم و جوانان خشمگین در ملاشیه اهواز با شعارهای برو گمشو، اهواز آزاد باقی می ماند، نسبت به حضور پاسدار محمد رضا نقدی در این منطقه دست به تظاهرات زدند و او را وادار به ترک محل کردند. مردم همچنین شعار میدادند «خوزستانو آب برده مسئولینو خواب برده». پاسدار محمد رضا نقدی معاون اجتماعی، فرهنگی سپاه پاسداران و سرکرده سابق بسیج و یکی از جنایتکارترین سرکردگان سپاه است.

غروب امروز جمعه ۲۳ فروردین مردم شلنگ آباد اهواز در اعتراض به بی عملی رژیم در تأمین خدمات و امکانات به سیلزدگان و همچنین باز کردن سیل بندها به سمت زمین های کشاورزی و خانه های مسکونی، دست به تظاهرات زدند.

بعدازظهر امروز مردم در عین دو(سیدکریم ) غرب شهر اهواز در اعتراض به عدم هدایت آب به هورها و نبودن امکانات برای ساختن سیل بندها دست به تظاهرات زدند. آنها شعار میدادند «این سرزمین شیرمردانی دارد که کسی نزدیک آن نخواهد شد» و آنها «خواستند ما ذلیل شویم اما نشدیم».

تظاهرات مردم در اعتراض به رژیم آخوندی پس از تاریکی در برخی مناطق اهواز ادامه دارد.

خانم مریم رجوی رییس جمهور برگزیده مقاومت ایران با درود به جوانان و مردم غیرتمند و بپاخاسته اهواز گفت رژیم باید بلادرنگ به خواسته‌های مردم اهواز گردن بگذارد. امکانات سپاه و ارتش و ادارات حکومتی، ماشین‌آلات مهندسی، قایق‌های نیروی دریایی، انبارهای تدارکات و آذوقه، پناهگاهها و پادگانها باید در اختیار مردم قرار گیرد تا برای جلوگیری از سیل، حفظ جان مردم، نجات سیلزدگان و اسکان موقت آنها به کار گرفته شود.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران


23 فروردین 1398(12آوریل2019)


 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: