سوز و گداز پاسدار جلیلی و مهره های دیگر رژیم نسبت به بردن سپاه پاسداران در فهرست گروههای تروریستی

سوز و گداز پاسدار جلیلی و مهره های دیگر رژیم نسبت به بردن سپاه پاسداران در فهرست گروههای تروریستی

پاسدار سعید جلیلی، دبیر قبلی شورای عالی امنیت آخوندها و نماینده کنونی خامنه‌ای در شورای عالی امنیت رژیم با سوز وگدازگفت:

اگر ما امروز وقتی صحبت می‌کنیم از تروریزم ایران اولین قربانیان تروریزم بود یک گروهک‌های تروریستی بودند به‌ویژه گروهک منافقین شما میدانید ما بیش از ۱۷هزار شهید ترور داریم خب اینها کسانی که اینکار را کردند و خودشون هم ابایی ندارند از این‌که بگویند بله ما این ترورها را انجام دادیم همین مقامات رسمی فعلی آمریکا با اونها می‌روند عکس یادگاری می‌گیرد.

پاسدارجلیلی :۲۱ فروردین ۹۸

تلویزیون شبکه دو(رژیم) ۲۲/۱/۹۸

نمونه‌های دیگر از وحشت حکومت آخوندی از لیست‌گذاری سپاه پاسداران :

گزارش:

حکومت آخوندی در یک اقدام نمایشی پس از جمعه‌بازارهای این هفته نمایشهای در شهرهای مختلف با آتش زدن پرچم آمریکا و شعار مضحک سلیمانی می‌‌آید؛ امریکا می‌لرزد برگزار کردند.

فارس ۲۳/۱/۹۸

همزمان جواد ظریف، وزیر خارجه حکومت آخوندی در نامه‌ای به دبیرکل متحد، نوشت: اقدام آمریکا تهدید جدی عیه امنیت منطقه است و تنش را به سطحی غیرقابل کنترل خواهد رساند.

تسنیم ۲۳/۱/۹۸

آصفی، سخنگوی سابق وزارت خارجه رژیم نیز گفت: تا زمانی‌که آمریکا اقدامی انجام ندهد نظام نیز اقدامی انجام نخواهدداد.

رویداد ۲۴ ـ ۲۳/۱/۹۸

حسن خمینی نوه دجال وجلاد قرن گفت: اتفاق نا مبارک و و قیحانه‌ای است که رئیس‌جمهور آمریکا در تروریست نامیدن سپاه پاسداران داشته جا دارد که به ابعاد مختلف این حادثه بیشتر توجه بکنیم نیروی نظامی رسمی و قانونی کشور را تروریست نامیدن نتیجه یک مثلث نامبارکی است

سایت آپارات(رژیم) ۲۲/۱/۹۸

یک رسانه حکومتی هم نوشت:اگر امریکا بخواهد با (نظام) ایران بصورت مستقیم درگیر نظامی شود، با اقدام دولت ترامپ زمینه های قانونی آن فراهم است.امریکا با استناد به همین قوانین است که در برخی از نقاط جهان بدون کسب اجازه از دولت قصد به اهداف به ظاهر تروریستی حمله می کند.

این رسانه حکومتی افزود: با عنایت به اینکه سپاه بخش قانونی و رسمی ایران است، یک پارادوکس تمام عیار از سوی دولت امریکا ایجاد شده است که در تاریخ حقوق بین الملل جهان بدعت محسوب می شود!

تهران نیوز ۲۲/۱/۹۸
لطفا به اشتراک بگذارید: