برکناری امام جمعه معمولان به دستور خامنه ای به خاطراعتراف ناگزیر وی به فقدان هرگونه کمک رسانی دولت به مردم

برکناری امام جمعه معمولان به دستور خامنه ای به خاطراعتراف ناگزیر وی به فقدان هرگونه کمک رسانی دولت به مردم

امام جمعه رژیم در معمولان به خاطر اعترافش به تبهکاری وبی عملی حکومت آخوندی، به دستور خامنه ای برکنار شد.

یک هفته پس از آن که امام جمعه رژیم در معمولان هراسان از اعتراضات مردمی و در اعترافی ناگزیر به وضعیت وخیم این شهر، تمام دعاوی نمایشی رژیم مبنی بر کمک رسانی به اهالی و سیل زدگان را تکذیب کرد،خامنه‌ای به رغم ندامت تلویزیونی امام جمعه‌اش، او را برکنار کرد.

امام جمعه رژیم در معمولان در روز ۱۵ فروردین گفته بود:

‌اعتراف آخوند موسوی امام جمعه رژیم در معمولان ۱۵ فروردین ۹۸

هفتاد و دو ساعته هنوز به مردم معمولان،غذایی،آبی هیچ چیز نرسیده

- حتی نون خالی هم هیچی نرسیده

- گفته اند بیمارستان صحرایی دایر کردیم من همین الان از بچه های درمان پرسیدم گفتند حاج آقا دارومون هم دیگه تمام است. راه ارتباطی مون قطع. قریب هشت روز داره از سیل و اول دوم میگذره قریب ۶۰ روستا اصلا ازشون خبر نداریم چه اتفاقی براشون افتاده. فاجعه است - حتی آرد هم ندارند جاده ها قطع اند- نه ارتشی نه هلال احمری نه نیروی امدادی در معمولان که ما ندیدیم

برکناری آخوند موسوی در حالی صورت گرفت که وی در همان روزی وادار به اظهاراتی معکوس اعترافهای قبلی و تمجید از خامنه‌ای و سپاه پاسداران شد و گفت:

حجت الاسلام موسوی امام جمعه معمولان

عصر دیروز ارتش،سپاه ورود کردن به شهر معمولان و وضعیت بسیار خوب شد گاز ما دیروز وصل شد که بسیار عالی شد این قضیه آب امروز سعی کردند که آب شهر وصل بشود آنچه که امروز از کمکهای مردمی دارد وارد می‌شود به‌وسیله بالگردها در اختیار ارتش قرار می‌گیرد و من تشکر می‌کنم از همه از نیروهای امدادی و جهادی که پیاده وارد معمولان شده بودند کمک‌رسانی کردند بسیار تشکر می‌کنم.

شبکه خبر ۱۵/۱/۹۷

اما این ندامت تلویزیونی، نتوانست خشم ولی فقیه ارتجاع را از اعتراف وی به عملکرد حکومت آخوندی فرونشاند و او را با حکمی فرمایشی از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه رژیم برکنار کرد.

خبرگزاری فارس-۲۳فروردین۹۸
لطفا به اشتراک بگذارید: