حمایت نیوت گینگریچ از مقاله تام ریچ در مورد این رژیم یک آلترناتیو جایگزین دارد

حمایت نیوت گینگریچ از مقاله تام ریچ در مورد این رژیم یک آلترناتیو جایگزین دارد

نیوت گینگریچ رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا، طی پیامی درحمایت از مقاله تام ریج در واشینگتن تایمز که تحت عنوان« بله، رزیم ایران یک جایگزین واقعی دارد»، منتشر شده است، نوشت:‌ بله (من هم تایید می کنم که) رژیم ایران یک آلترناتیو معتبر دارد »

تام ریچ اولین وزیر امنیت داخلی آمریکا در مقاله اش در واشینگتن تایمز، فجایع سراسری سیل را یک سند محکم در محکومیت ۴۰ سال سوء مدیریت رژیم آخوندی، بی کفایتی و غارت ثروت ملت ایران توسط رژیم آخوندها، توصیف کرد و نوشت: این رژیم ، یک رژیم بی رحم، خشن، سرکوبگر و بی کفایت است. اما یک جایگزین و یک راه نو وجود دارد: شورای ملی مقاومت، به رهبری خانم مریم رجوی، که خواستار ایران آزاد و غیراتمی است که با فرهنگ و تاریخ فوق العاده و جمعیت پویای خود با جامعه گسترده جهانی پیوند یابد.

توئیت گینگریچ ۱۲آوریل ۲۰۱۹

تام ریج اولین وزیر امنیت داخلی امریکا در مقاله یی در واشینگتن تایمز بر ضرورت لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران تاکید کرد.

واشینگتن تایمز: بله رژیم ایران یک جایگزین واقعی دارد-به قلم تام ریج

«بله، رژیم ایران یک جایگزین واقعی دارد»، این، عنوان مقاله یی است از تام ریج اولین وزیر امنیت داخلی ایالات متحده که طی آن بر ضرورت تغییر در ایران تاکید کرده و می نویسد: تغییر خواهد آمد. اما این تغییر قطعا نه از بازگشت به گذشته - سلطنتی که هیچ کس نمی تواند به عنوان یک دموکراسی به هیچ صورت یا شکل و فرمی به آن اشاره کند. و قطعا نه از درون وضعیت موجود، خواهد بود. به این دلیل است که من خود را در میان یک گروه فوق العاده از مردان و زنان از گرایشهای مختلف اجتماعی و سیاسی در اروپا و اینجا در آمریکا قرار میدهم که تصمیم گرفته اند جایگزین مناسب برای رژیم آخوندی، شورای ملی مقاومت ایران و طرح ۱۰ ماده ای مریم رجوی رئیس جمهور منتخب این شورا را بپذیرند.

تام ریج سپس به لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران توسط وزارت خارجه دولت ترامپ و اینکه قبلا و به ناحق مجاهدین را دراین لیست گذاشته بودند، اشاره کرده و می نویسد:در دوران تصدیم به عنوان وزیر امنیت داخلی، من تقریبا هر روز صبح در دفتر رئیس جمهور در جلسه توجیه روزانه حضور داشتم که تمامی تهدیدهای تروریستی علیه آمریکا و منافع آمریکا را مرور کنیم. من در بررسی های صدها جلسه توجیهی و هزاران صفحه تهدید تروریستی شرکت کرده ام. یکی از دلایلی که من تصمیم گرفتم از آرمان مردم ایران حمایت کنم این بود که نام «مجاهدین خلق» هرگزحتی یک روز در یک یادداشت، در یک صفحه، در یک اتهام، ظاهر نشد. مجاهدین خلق به درستی از فهرست سازمانهای تروریستی خارجی خارج شدند.

وزیر پیشین امنیت داخلی آمریکا سپس درحمایت ازلیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران اضافه می کند: اوایل این هفته سپاه پاسداران آخوندها به درستی به عنوان یک سازمان تروریستی خارجی توسط وزیر امور خارجه مایک پومپئو نامگذاری شد. شما نه تنها پرسنل سپاه پاسداران، بلکه پول و سلاح های آنها را در یمن، سودان جنوبی و لبنان پیدا می کنید.

وی با حمایت از چرخش سیاست آمریکا در دوران ترامپ علیه رژیم، تاکید می کند: دیدگاه های رئیس جمهور ترامپ در مورد ایران هم روشن، و هم صحیح هستند، اما صادقانه بگویم که میخواهم ببینم صادرات نفت ایران به صفر برسد. برخی می گویند این بدان معنی است که مردم ایران رنج می برند، اما آنها همین الان رنج می برند. تورم ۴۰ درصد است، بیکاری ۵۰ درصد است. ریال ۷۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است. و سیل های ویرانگر اخیر که ۲۷ استان از ۳۱ استان ایران را فراگرفتند، این،یک سند محکومیت محکم آخوندها بخاطر ۴۰ سال سوء مدیریت، بی کفایتی و غارت ثروت ملت ایران است. ما باید رییس جمهور، دولت و کنگره را تشویق کنیم تا فشار را حفظ کنند.

این یک رژیم میانه رو نیست؛ این یک رژیم بی رحم، خشن، سرکوبگر و بی کفایت است. اما یک جایگزین، یک راه بهتر، یک راه نو وجود دارد: شورای ملی مقاومت، به رهبری خانم رجوی، برای یک ایرانی که مطبوعات، تجمعات، بیان، نظرات مخالف تحمل و محافظت می شوند، و یک ایران غیراتمی می تواند به جامعه ملل ملحق شود و این فرهنگ و دانش و تاریخ فوق العاده و جمعیت پویا را با جامعه گسترده جهانی بیامیزد.

واشینگتن تایمز: ۱۰ آوریل ۲۰۱۹
لطفا به اشتراک بگذارید: