دستگیریهای گسترده تظاهرکنندگان و امدادرسانهای سیل توسط ماموران سرکوبگر رژیم آخوندی

بنا به گزارشهای منتشر شده در فضای مجازی طی دیروز و امروز ماموران سرکوبگر اطلاعات آخوندی دست به دستگیریهای گسترده شرکت کنندگان در تظاهرات روزهای اخیر و امداد رسانهای مردمی در اهواز زدند.

جمعی از این بازداشت شدگان جزو کسانی هستند که در ایجاد سیل بند و کمک به هموطنان سیل زده فعالیت داشتند.

براساس گزارشهای دریافتی ماموران سرکوبگر رژیم در ملاشیه به محل تجمع و استقرار گروهی از کمک رسانهای مستقل مردمی در ملاشیه حمله کرده و اقدام به بازداشت آنها کردند.

روز چهارشنبه گذشته نیز اخباری مربوط به دستگیری ۴تن از امدادگران مردمی در اهواز منتشر شده بود. در روز شنبه چند تن دیگر از شهروندان اهوازی به دلیل شرکت در تظاهرات کوی علوی دستگیر شدند.

در روز یکشنبه سرکرده سانسور اینترنتی رژیم در اهواز خبر از دستگیری ۲۴تن از شهروندانی داد که از طریق اینترنت اخبار سیل و ابعاد ویرانی ها و خیانت های رژیم در جریان این سیل را به اطلاع هموطنانشان می رسانند.

طی دو روز اخیر شهر اهواز از جمله در مناطق شلنگ آباد و کوی علوی و ملاشیه شاهد اعتراضات مردم به جان آمده خوزستان بوده اند. مردم به جان آمده فریاد خود را علیه خیانت رژیم و سپاه پاسدارانش که با وجود داشتن انبوهی از امکانات در خوزستان هیچ اقدامی برای نجات هموطنانمان نکردند, در اهواز طنین انداز کردند.

در ملاشیه حضور پاسدار نقدی با اعتراض شدید هموطنان عرب که تمامی هستی خود را در جریان این سیل از دست داده اند روبرو شد و مردم خشمگین او را به محاصره در آوردند.

رژیم آخوندی در وحشت از قیام مردم خوزستان نیروهای سپاه, بسیج و پلیس را در شهرهای خوزستان به خیابانها آورده است و از مزدوران برون مرزی خود در عراق نیز کمک گرفته تا با ایجاد رعب در خوزستان به مقابله با مردم به جان آمده این استان بپردازد.
لطفا به اشتراک بگذارید: