ورود شبه نظامیان مزدور رژیم به اهواز برای سرکوب و خشم مردم و بحران درونی حاکمیت آخوندی

ورود شبه نظامیان مزدور رژیم به اهواز برای سرکوب و خشم مردم و بحران درونی حاکمیت آخوندی

رژیم آخوندی که برای مقابله با فوران خشم مردم مناطق سیلزده شبه‌نظامیان خارجی وابسته به خودش را وارد صحنه کرده، اکنون با موجی از تنفر مردمی و بالا گرفتن بحران درونی رژیم مواجه شده است.

در روز پس از ورود شبه‌نظامیان عراقی موسوم به حشدالشعبی یا همان بسیجیان عراقی ساخته و پرداخته سپاه پاسداران به شهرهای خوزستان و به دنبال اعتراضات مردم اهواز علیه حضور پاسدار جنایتکار نقدی سرکرده قبلی بسیج خامنه ای ، خبرگزاری حکومتی ایسنا عکسهایی از ورود واحدهای مهندسی حشد الشعبی عراقی به خاک ایران منتشر کرد و این موضوع به بحرانی در درون رژیم تبدیل شد.

یک رسانه حکومتی تحت عنوان «راه صدای مجاهدین در خبرگزاریهای (حکومتی)» نوشت: درحالی که حشدالشعبی درحال خدمت رسانی به مناطق سیل زده ایران هستند؛ اما خبرگزاری (های داخلی) با انتشار تصویری ناقص، ارسال واحدهای مهندسی حشدالشعبی برای مقابله با سیل در ایران را با هدف جلوگیری از ورود سیل به عراق اعلام کرد!

بولتن نیوز ۲۴/۱/۹۸

خبر دیگری حاکیست که حکومت آخوندی شبه‌نظامیان و عوامل مزدورش از اتباع افغانستان را که توسط نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران استخدام شده‌اند، برای کنترل اوضاع به مناطق سیلزده اعزام کرده است.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران نوشت: نخستین گروه از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج لشکر ضد فاطمیون چهارشنبه، از مشهد و تهران عازم پلدختر شدند.

تسنیم ۲۴/۱/۹۸

این درحالیست که مردم وجوانان و حتی کودکان مناطق سیلزده در لرستان وخوزستان وسایر نقاط کشور، خود به همیاری برخاسته و به ایجاد سیلبند و کمک رسانی مشغولند، و سپاه پاسداران که بخش عمده ماشین آلات و امکانات مهندسی یا قایقها و هلیکوپترهای متعلق به مردم محروم ایران را در اختیار دارد، از قراردان آن در اختیار مردم سیلزده خود داری میکند و حضور نمایشی و سرکوبگرانه سرکردگان سپاه پاسداران و شبه نظامیان وابسته به آن، خشم مردم این مناطق را بر می انگیزند.
لطفا به اشتراک بگذارید: