پاراگوئه- مایک پمپئو - تلاش آمریکا در همکاری با شرکایش برای کاستن خطر رژیم در این منطقه

پاراگوئه- مایک پمپئو - تلاش آمریکا در همکاری با شرکایش برای کاستن خطر رژیم در این منطقه

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در جریان سفر به پاراگوئه، گفت: رژیم ایران «از حزب‌الله و از گروه‌های تبهکار فراملیتی و از تلاش‌های تروریستی در سراسر منطقه حمایت می‌کند».

وزیر خارجه آمریکا افزود: این رژیم «عمده‌ترین رژیم حامی تروریسم است» و آمریکا در همکاری با شرکای خود در منطقه، در تلاش برای کاستن از این شبکه‌ها و خطرات آنهاست ».

سایت وزارت خارجه آمریکا ۲۵/۱/۹۸

همچنین در جای دیگر :

وزیر خارجه آمریکا پس از دیدار با با عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهوری مصر از «همکاریها، در حفظ ثَبات و امنیت منطقه و فعالیت ضدتروریسم برای مقابله با نقش شرورانه رژیم آخوندی» تقدیر کرد.

توئیتر مایک پومپئو ۲۰/۱/۹۸

همچنین

روز سه شنبه نیز مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در جلسه استماع زیر کمیته تخصیص بودجه سنای آمریکا در پاسخ به سئوالی درباره لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران گفت: لیست گذاری سپاه پاسداران هزینه تروریسم را برای رژیم ایران در سراسر جهان بالا می برد. ما ۱۲ ماده را تعیین کرده و از سران رژیم ایران خواسته ایم که آن را انجام دهند، ما از مردم ایران حمایت کرده و به آنها کمک می کنیم تا خواسته ها و اَعمال رژیم ایران را تغییر دهند.

 سی اسپن ۲۰/۱/۹۸

همچنین

در جلسه استماع وزیر خارجه آمریکا در سنای این کشور، مایک پمپئو لیست گذاری سپاه پاسداران به عنوان یک سازمان تروریستی را بیان واقعیت تروریستی این نهاد توصیف کرد و گفت:‌ آمریکا به تشدید فشار علیه حکومت آخوندی ادامه می‌دهد.

در این جلسه در کمیته خارجه سنا، اشرف نشان ها شرکت داشتند و شماری از سناتورها بر ضرورت و اهمیت لیست‌ گذاری تروریستی سپاه پاسداران تأکید کردند.

سناتور مارکو روبیو گفت: من از لیست گذاری سپاه پاسداران حمایت می کنم و این تصمیم درستی بود.

‌سایت وزارت خارجه آمریکا ۲۱/۱/۹۸
لطفا به اشتراک بگذارید: