سیل در خوزستان و لرستان و امداد رسانی به روش آخوندی

امداد رسانی به روش آخوندی در جریان سیل در خوزستان و لرستان 

مطالب این شماره مجله اجتماعی اقتصادی:

مهمترین اخبار اجتماعی اقتصادی و گزارشات: « سیل در خوزستان و حسابرسی مردم » ، « سیل در لرستان » و « امداد رسانی به شیوه آخوندی »

اخبار مجله اجتماعی، اقتصادی


از دور خارج شدن ۴۰ در صد از کفش دوزان کشور از چرخه تولید


رئیس اتحادیه کفاشان دست‌دوز استان تهران: ما بیش از شش هزار واحد تولیدی در استان تهران داریم که ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر کارگر دارند. متاسفانه وضعیت اقتصادی باعث شد که ۴۰ درصد آنها در سال گذشته تعطیل شوند و ۶۰ درصد باقی مانده با نصف ظرفیت کار کنند. سال ۹۷ سال بسیار سختی برای فعالین این حوزه بود. ما در بحث تامین مواد اولیه خیلی در مضیقه بودیم و عملا باعث شد تولید کاهش یابد.

به دلیل گرانی‌ها، یک میلیون نفر به جمعیت حاشیه‌نشینان کشور افزوده شدسیل در خوزستان و لرستان و امداد رسانی به روش آخوندی


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ارتجاع: دولت توفیق چندانی در مدیریت و کنترل معضل حاشیه نشینی در سال ۹۷ نداشته است؛ به گونه‌ای که در سال ۹۷ با توجه به گرانی‌ها و افزایش قیمت مسکن شاهد افزایش یک میلیونی جمعیت حاشیه نشینان هستیم. وی در ادامه گفت: هم اکنون درکشور ۱۳ میلیون حاشیه نشین داریم.

تعطیلی مدارس در برخی شهرهای سیستان بلوچستان به علت سیل


یکی از کارگزاران رژیم در استان سیستان و بلوچستان از تعطیلی مدارس در ۱۱ شهرستان این استان، به دلیل جاری شدن روان‌آب‌ها خبر داد.

هجوم سیل به کرمان


یکی از کارگزاران رژیم در استان کرمان اعلام کرد که به علت احتمال سیلاب، سه روستا تخلیه شده و همچنین به علت سیلاب راهها ارتباطی ۳۹ روستا در رودبار جنوب و ۳۰ روستا در بخش شهرستان فاریاب قطع شده است.

خسارت ۳۵ هزار میلیارد تومانی ناشی از سیل اخیرسیل در خوزستان و لرستان و امداد رسانی به روش آخوندی


وزیر کشور دولت آخوند روحانی، میزان خسارات سیل اخیر را بین ۳۰ تا ۳۵ هزار میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: ۲۵ استان و بیش از چهار هزار و ۴۰۰ روستا در کشور درگیر سیل شدند. وی در ادامه افزود: تمام ۲۵ استان درگیر سیل، درگیر مشکلات بسیاری از جمله آب گرفتگی ها، تخریب منازل، واحد های تولیدی کشاورزی، پل ها و جاده ها شده ا ند.

تخریب هزاران هکتار از اراضی کشاورزی خوزستان در سیل اخیر


نایب رییس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان گفت: ۵۰-۶۰ درصد زراعت گندم کشاورزان شهرستان شوش به طور ۱۰۰ درصد تخریب شده است. هم‌چنین ۲ هزار هکتار صیفی‌جات (شامل بادمجان، گوجه فرنگی و خیار)، ۶ هزار هکتار چغندر قند، ۱۳۰۰ هکتار سیب‌زمینی و پیاز از بین رفته است. به علاوه، بسیاری از مردم دام و احشام‌شان را نیز از دست داده‌اند. در واقع، از بین حدود ۱۶ هزار بهره‌بردار کشاورزی در شهرستان شوش، نزدیک به ۴ الی ۵ هزار نفر آنها درگیر سیل و خسارات ناشی از آن بوده‌اند.

فروپاشی تنوع زیستی با کاهش ۹۰ درصدی سم داران در طبیعت در حاکمیت آخوندی


یک کارگزار رژیم در حوزه محیط زیست: در حوزه تنوع زیستی وضع از حوزه‌های دیگر محیط زیست بدتر است و کمتر به آن توجه شده است؛ واقعیت ماجرا این است که تعداد سم‌داران ما (کَل، بز، قوچ، میش، آهو، جبیر، گوزن، شوکا و..) به نسبت ۴۷ سال پیش که سازمان محیط زیست تشکیل شده ۹۰ درصد کاهش یافته است. این یک رقم وحشتناک است و یک فروپاشی یا collapse به حساب می‌آید. از ۱.۳ میلیون راس رسیدیم به کمتر از ۲۰۰ هزار؛ آنهم در یک برآورد خوشبینانه. بعضی‌ها می‌گویند آمار واقعی حتی کمتر از این است.

...........................................سیل در خوزستان و لرستان و امداد رسانی به روش آخوندی
گزارش اول « سیل درخوزستان »


«خوزستان را آب گرفته مسئولین را خواب گرفته» این شعار هزاران نفر از مردم سیل زده مردم اهواز وسایر شهرها وروستاهای استان خوزستان است که کماکان در محاصره سیل ویرانگر قرارگرفته اند . خشم واعتراض تاحدی است که چشم دیدن حتی یک گماشته وسرکرده حکومتی را که مسبب بوجود آمدن چنین فاجعه ای درمناطقشان شده است را ندارند . اخبار وگزارشاتی که تاکنون منتشر شده ،حاکی از نیم میلیون آواره وتخلیه۲۳۴ روستا در طی این مدت می باشد؛ وهرروز به شمارآوارگان افزوده میشود . گزارشی از سیل در خوزستان تهیه شده که به دیدن آن میریم

گزارش دوم «سیل در لرستان »


سیل دراستان لرستان با چشم بهم زدنی زندگی مردم را به کام تباهی کشاند. استان لرستان که خود در شمار فقیرترین استانها به شمار میرود در پیش روی خود تاریخی از دزدی وغارتگری ۴۰ ساله حکومتی را می نگرد که چنین سرنوشت شومی را سیل در خوزستان و لرستان و امداد رسانی به روش آخوندیدربهارش رقم زدو حال در غم از دست دادن همه چیز خودبه سرنوشت وآینده سیاه خودمی نگرد.

از این روست که خشم واعتراض مردم این سرزمین اوج تازه ای گرفته است و بی پرده وعریان دستگاههای حکومتی را به باد حمله وهجوم می گیرند تا داغ دلی تازه کنن . از خشم واعتراض مردم لرستان و خرابی ها وویرانی به بار آمده از سیل گزارشی تهیه شد که از نظرتون میگذره

گزارش سوم « امداد رسانی به سبک آخوندی »


سیل، پته بسیاری از تبهکاریهای رژیم ولایت فقیه را روی آب آورد وبرهمگان روشن شد که رژیمی که خود غرق در بحرانهای داخلی وخارجی است و برای بقای حکومت ننگینش از جیب مردم میلیاردها دلار را خرج جنگ افروزی درسوریه و یمنسیل در خوزستان و لرستان و امداد رسانی به روش آخوندی وحزب الشیطان لبنان میکنه هرگز قادر نخواهد بود که در این شرایط بحرانی کمکی به مردم بکنه .

از همین رو مردم به جان آمده آشکارا وبدون ترس وواهمه تبلیغات پوشالی ارگانهای حکومتی را رونمایی می کنن و توهین وتحقیرهایی هم که درهمین راستا کارگزاران حکومتی انجام می دهند را به باد حمله قرار میدن به این گزارش که ازروی صبحتبهای مردم تهیه شده توجه کنید.

مطالب مرتبط

آسیب شناسی سیل به روش آخوندی – مجله اجتماعی،اقتصادی

سیل در ایران
لطفا به اشتراک بگذارید: