فجایع سراسری سیل در نقاط مختلف کشور و خشم مردم نسبت به رژیم

فجایع سراسری سیل در نقاط مختلف کشور و خشم مردم نسبت به رژیم

فجایع سراسری سیل در نقاط مختلف کشور

دست کم ۱۱استان گرفتار سیلاب هستند

درحالیکه بارندگی در نقاط مختلف کشور ادامه دارد و هواشناسی بارانهای بیشتری را پیش بینی کرده است، هموطنانمان در ۱۱ استان ایلام، خراسان جنوبی، رضوی و خراسان شمالی، زنجان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، گلستان، هرمزگان و یزد، علاوه بر خوزستان از صبح سه شنبه همچنان درگیر سیلابها هستند.

مردم سیلزده از تبهکاریهای حکومتی و قتل عام طبیعت توسط سپاه پاسداران که با جنگل تراشی و تخریب زیر ساختها و ساخت و ساز در مسیلها، زمینه ساز خسارات سیل و بی دفاعی مردم شده اند خشمگین اند. درخوزستان وضعیت در اهواز و شماری از شهرها و بسیاری از روستاها هم چنان بحرانی است . جاده آبادان - اهواز و اهواز به خرمشهر را همچنان سیلاب پوشانده است و غیر قابل تردد است.

‌جاده اهواز – خرمشهر

خبرهای رسمی حاکی از کشف دست کم پنج جسد در رود کارون است.

در استان سیستان و بلوچستان ۴۴ رودخانه در مناطق جنوبی و یک رودخانه در شمال استان طغیان کرده است.

طغیان رودخانه کاجو در قصرقند، محور قصرقند به نیکشهر واقع در استان سیستان و بلوچستان را مسدود کرده و راه ارتباطی ۳۰ هزار نفر و ۴۰ روستا به مراکز شهری بسته شده است.

۶۱ محورهای ارتباطی اصلی و فرعی شهرها و روستاها در مازندران، کهکیلویه و بویراحمد، گیلان، همدان، گلستان، سمنان، ایلام، کردستان، خوزستان، بوشهر، لرستان، تهران و خراسان‌ جنوبی و رضوی، کرمان، سمنان، سیستان و بلوچستان، یزد، اردبیل و حتی تهران مسدود است.

بارش‌ها در استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در روز سه شنبه ادامه خواهد داشت و هواشناسی از موج جدید باران در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان، مرکزی، کرمانشاه، زنجان، اردبیل، گیلان و همچنین جنوب شرق ایلام، شمال و شرق خوزستان و شمال غرب چهارمحال و بختیاری تا جمعه آینده خبر می دهد.

روز سه شنبه ۲۷فروردین ۹۸سیل بند ملاشیه دراهواز نیز شکست و سیلاب با شدت به سمت مزارع و خانه‌های مردم پیشروی کرد.

سایت رادیو فردا ۹۷۰۱۲۷ و رسانه های رژیم و شبکه خبر ۹۷۰۱۲۷
لطفا به اشتراک بگذارید: