واکنش رژیم در مقابل تروریست خواندن قاسم سلیمانی و مسدود شدن اینستاگرام وی

واکنش رژیم در مقابل تروریست خواندن قاسم سلیمانی و مسدود شدن اینستاگرام وی

 مسدود شدن حساب اینستاگرام پاسدار قاسم سلیمانی

پس از اجرایی شدن لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران

ساعاتی پس از این که لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران در فدرال ریجستر آمریکا ثبت و اجرایی شد، صفحه اینستاگرام پاسدار قاسم سلیمانی، سرکرده نیروی تروریستی قدس توسط کمپانی اینستاگرام مسدود شد.

خبرگزاریهای حکومتی باسوز و گداز نوشتند: « بعد از قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی توسط آمریکا، کمپانی اینستاگرام صفحات مربوط به سپاه پاسداران و قاسم سلیمانی را رسما مسدود کرد».

خبرگزاری حکومتی مهر با اعلام این خبر افزود: پیش از این مایک پومپئو،‌ وزیر امور خارجه آمریکا در پاسخ به پرسش خبرنگار تلویزیون فاکس‌نیوز که از او پرسیده بود آیا قاسم سلیمانی،‌ همتراز ابوبکر البغدادی، رهبر داعش است، پاسخ داده بود: «بله، او تروریست است.»

خبرگزاری مهر(رژیم) ۲۷/۱/۹۸

کمپانی اینستاگرام

حساب پاسدار محمد علی جعفری سرکرده کل سپاه خامنه ای

و شماری دیگر ازسرکردگان سپاه پاسداران

از جمله پاسدار باقری سرکره کل ستاد نیروهای مسلح رژیم را نیز مسدود کرد

بدنبال اجرایی شدن لیست گذاری سپاه پاسداران، کمپانی اینستاگرام حسابهای سرکردگان سپاه از جمله پاسدار محمدعلی جعفری سرکرده کل سپاه پاسداران خامنه ای و پاسدار علی باقری، سرکرده ستاد کل نیروهای مسلح رژیم را مسدود کرد.

حسابهای اینستاگرامی پاسدار پاکپور سرکرده نیروی زمینی سپاه، پاسدار محمدباقر قالیباف سرکرده پیشین نیروی سرکوبگر انتظامی و شهردار سابق رژیم در تهران، پاسدار عزت ضرغامی رئیس سابق رادیو و تلویزیون حکومتی ، پاسدار فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران نیز بسته شد.

خبرگزاریهای حکومتی با ترس و وحشت بسیار این خبرها را منتشر کرده و نوشته اند: درست یک روز پس از آنکه آمریکا به طور رسمی، بخشی از نیروهای نظامی ایران را وارد لیست گروه‌های تروریستی خود کرد، یک به یک صفحات مجازی افرادی که به نحوی سپاه پاسداران را تبلیغ کرده‌اند، در حال مسدود شدن است. تا لحظه تنظیم این خبر بیش از ۲۰ حساب کاربری منسوب به چهره‌های نظامی، سیاسی و حتی صفحه‌های فن‌پیجی (Fan Pagy) که به دست هواداران نیروهای نظامی (جمهوری اسلامی) مدیریت می‌شد و نامی از سپاه در آن بود، مسدود شده‌اند.

خبرگزاری مهر(رژیم) ۲۷/۱/۹۸
لطفا به اشتراک بگذارید: