واکنش مضحک مجلس رژیم نسبت به بردن سپاه پاسداران در لیست تروریستی

واکنش مضحک مجلس رژیم نسبت به بردن سپاه پاسداران در لیست تروریستی

یک روز پس از رسمی شدن لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران، مجلس ارتجاع در اقدامی مضحک، کلیات طرح حمایت از سپاه پاسداران در برابر اقدامات آمریکا را تصویب کرد که مطابق آن سنتکام به عنوان یک ارگان تروریستی اعلام شده است.

در جلسه بررسی کلیات این طرح، یک عضو مجلس رژیم در قبال درخواست برخی دیگر اعضای مجلس ارتجاع که خواهان تروریست اعلام کردن تمامیت ارتش آمریکا شده بود، پاسخی مضحک داد و گفت: ما در این طرح نخواستیم شعار بدهیم و موضوعات عملی را گنجانده‌ایم.

تسنیم ۲۶/۱/۹۸

از سوی دیگر عباس عبدی، از باند مغلوب نظام گفت: این که سپاه فکر کند با فشاری که ترامپ آورده و سیاستی که او اتخاذ کرده می‌تواند از این موضوع استفاده کند، برداشت نادرستی است و به نتیجه نمی‌رسد و به بن‌بست می‌‌رسد.

وی شرط خروج سپاه پاسداران از بن‌بست کنونی را کوتاه آمدن ارگان اصلی سرکوب و اختناق رژیم از مواضعش دانست و افزود: نیروها نسبت به عملکرد سپاه معترض هستند. سپاه پاسداران در حوزه سیاست خارجی، اقتصاد و سیاست داخلی، با بخش مؤثری از مجموعه حاکمیت، اختلاف نظر جدی دارد و اینها چیزی نیست که بتوانند آن را نادیده بگیرند و کنار بگذارند.

رویداد ۲۴ – ۲۵/۱/۹۸

همچنین

سعدالله زارعی یکی از مهره‌های باند خامنه‌ای در واکنش به لیست‌گذاری سپاه به‌طور مضحکی پیشنهاد کرد: »صادارت نفت سعودی را صفر کنیم».


وی راه‌کار را هم نشان داده و با یادآوری شیوه‌های تروریستی رژیم در عراق، این شیوه را راه تحقق شکستن حلقهٔ تحریم‌ها دانسته و افزود:« به احتمال خیلی زیاد به‌محض آن که بخش اول صادرات نفت سعودی متوقف شود، اروپایی‌ها و سعودی‌ها، رایزنی با محافل مؤثر آمریکایی نظیر کنگره آمریکا برای متوقف کردن اقدامات ضدایرانی را شروع می‌کنند». (کیهان ۲۴فروردین ۹۸)

لطفا به اشتراک بگذارید: