فراخوان به بردن سپاه پاسداران در لیست تروریستی اتحادیه اروپا

کمیته رومانیایی نمایندگان برای ایران آزاد- فراخوان به بردن سپاه پاسداران در لیست تروریستی اتحادیه اروپا

فراخوان کمیته رومانیایی نمایندگان برای ایران آزاد

برای لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات

و اخراج ماموران اطلاعات آخوندی از کشورهای اروپایی

بیانیه کمیته رومانیایی نمایندگان برای ایران آزاد

نامگذاری سپاه پاسداران در لیست گروههای تروریستی، اذعان به این واقعیت است که رژیم آخوندها بزرگترین حامی تروریسم دولتی در جهان و عامل اصلی گسترش تروریسم، نه تنها در خاورمیانه بلکه در سراسر جهان است. سپاه پاسداران نه یک ارتش ملی بلکه یک نیروی سرکوبگر و در خدمت اهداف رژیم ضد ملی و توتالیتر مذهبی است که راه بقا و سلط خود در ایران را در گسترش نفوذ در سایر کشورها میداند و برای پیشبرد این امر از دو بازوی نظامی و امنیتی تحت امرش یعنی سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات استفاده میکند. این ارگانها هم چنین برای ترور مخالفین و یا گروگانگیری اتباع سایر کشورها مورد استفاده قرار می گیرند. آخوندها برای اجرای اهدافشان اقدام به تاسیس گروههای تروریستی مختلف در آسیا و آفریقا کرده اند تا فرامین حاکمان تهران را به اجرا بگذارند. این گروهها تحت تاثیر ایدیولوژی افراطی آخوندهاهستند و برای فعالیتهای خود هیچ حد و مرزی را برسمیت نمیشناسند. رژیم آخوندها طی ۴۰سال گذشته در ۵ قاره جهان سلسله ای از عملیات تروریستی انجام داده که تمامی آنها در تهران و زیر نظر سران رژیم طراحی و توسط گروهای نیابتیش اجرا گردیده و بیشترین اهداف آن هم مخالفان ایرانی بوده اند. سکوت جامعه جهانی طی ۴۰سال گذشته در مقابل اقدامات تروریستی آنها باعث رشد این گروهها و تشکیل هسته های بیشتر در سراسر جهان شده است.

اقدام اخیر امریکا در لیست گذاری سپاه پاسداران هرچند دیر انجام شد، اما یک گام موثر در محدود کردن تروریسم در جهان و ضربه به ماشین تروریستی رژیم ایران است. باید جامعه جهانی در نظر داشته باشد که سپاه پاسداران تمامی عملیات برون مرزیش را با وزارت اطلاعات رژیم ایران همآهنگ میکند و از اطلاعات آن وزارت خانه برای ضربه زدن به اهدافش بهره می برد و نامگذاری تروریستی وزارت اطلاعات میتواند واحدهای عملیاتی انها در خارج کشور را کاملا فلج کند.

امروز اتحادیه اروپا بیش از هر زمان در معرض تهدید تروریسم قرار دارد. طی سال گذشته سه عملیات تروریستی طراحی شده توسط رژیم ایران بدست نیروهای امنیتی اروپایی کشف و خنثی شد.

کمیته نمایندگان رومانی برای ایران آزاد از نام گذاری تروریستی سپاه پاسداران حمایت میکند و جامعه جهانی را فرامیخواند تا در کنار امریکا این ارگان و همچنین وزارات اطلاعات ایران را در لیست تروریستی قرار دهند و برای امنیت ساکنان این قاره تمامی ماموران وزارات اطلاعات ایران را از کشورهای عضو اتخادیه اروپا اخراج کنند.

رومئو نیکوارا

رئیس کمیته نمایندگان برای ایران آزاد

۱۳ آوریل ۲۰۱۹


بیانیه کمیته نمایندگان برای ایران آزاد (رومانی) ۱۳آوریل ۲۰۱۹
لطفا به اشتراک بگذارید: