اعتراف نماینده مجلس ارتجاع به پیامدهای فساد حکومتی و بستوه آمدن مردم از فریبکاری رژیم

اعتراف نماینده مجلس ارتجاع به پیامدهای فساد حکومتی و بستوه آمدن مردم از فریبکاری رژیم

یک عضو مجلس ارتجاع، در اعتراف به پیامدهای فساد حکومتی و به ستوه آمدن مردم از فریبکاری و نایابی کالاهای اولیه و دروغگویی سردمداران رژیم پلید آخوندی گفت:

رضایی، مجلس ارتجاع ۲۷ فروردین ۹۸

با کمال تأسف بسیاری از مردم در تأمین نیازهای ابتدایی ناتوانند. وجود مردان و زنان شریف در صفهای طویل دریافت بستههای گوشت منجمد وارداتی باعث شرمساری است. عوامل بیکاری، روزمرگی جوانان و آسیبهای اجتماعی به‌ویژه طلاق، اعتیاد، کودکان خیابانی، کارتن خوابها و فساد اخلاقی که بنیاد خانواده‌ها را متزلزل کرده است .

این ملت از تبعیض و بیعدالتی بیش از کمبود ها و تحریم ها عصبانی هستند و از دروغ گفتن بیشتر. چه گونه انتظار دارید معلمان آموزش و پرورش با دستمزد حقوق روزی پنجاه تا هفتاد هزار تومان فرزندان ما را خوب آموزش دهند. بیشتر بازنشستگان در بنگاههای اقتصادی کار خدماتی انجام میدهند. و با سیلی صورت خود را سرخ می‌کنند. آیا می‌دانید زندگی کارگران شبیه دوران بردگی است.

خبرگزاری مجلس(رژیم) ۲۷/۱/۹۸

همچنین


پاسدار پاکپور سرکرده نیروی زمینی سپاه پاسداران روز سه‌شنبه ۱۳فروردین۹۸ در بازدید از مناطق سیل‌زده پلدختر به خشم سیلزدگان اعتراف کرد و گفت: مشکلات پلدختر زیاد است و مدیریتی وجود ندارد، هیچ مسئول دولتی جرأت ورود ندارد؛ چرا که مردم عاصی هستند. همه جا در آب فرو رفته است.


پاسدار پاکپور ادامه داد: این مناطق جاده ندارند و تنها یک راه دسترسی باز شده که با آن می‌شود با این منطقه‌ها در ارتباط بود. اغلب روستاها نیز جاده‌هایشان از بین رفته است. برق بعضی جاها نیز قطع شده و تمامی روستاها در خاموشی به‌سر می‌برند.


همچنین

روزانه دهها ویدئو و کلیپ در رسانه‌های جمعی و شبکه‌های اجتماعی در رابطه با بی‌عملی رژیم در جریان سیل ویرانگر منتشر می‌شود. کودکان مدرسه، پیرمردان و پیرزنان، جوانانی که بیشتر از همه در جریان کار هستند و شب و روز در حال کمک‌رسانی می‌باشند می‌گویند رژیم از رسیدگی به سیلزدگان دریغ کرده و آنها را به‌حال خود گذاشته است. سیل‌زدگانی هستند که می‌گویند:


روزهاست آب آشامیدنی ندارند.


هیچ غذایی در دسترسشان نیست.


لباس گرم و پتو ندارند.


چادر و سرپناهی ندارند.


هیچ امکان بهداشتی و درمانی ندارند.


گسترش بیماریهای ناشی از سیل، بچه‌هایشان را دچار انواع مریضی‌ها کرده، ولی هیچ امدادگری نیست به این مشکلات رسیدگی کند.




لطفا به اشتراک بگذارید: