جمعه بازار ولایت فقیه و ترس و وحشت نظام ازعواقب لیست گذاری سپاه پاسداران

جمعه بازار ولایت فقیه و ترس و وحشت نظام ازعواقب لیست گذاری سپاه پاسداران

جمعه بازار ولایت فقیه در تهران، ترس و وحشت نظام از عواقب لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران، اظهارات آخوند صدیقی،

درجعمه بازار آخوندی درتهران آخوند صدیقی امام جمعه خامنه‌ای از عواقب لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران و تشدید انزوای بین المللی رژیم ابراز وحشت کرد وگفت:

اخوندصدیقی نمایش جمعه تهران -۳۰ فروردین ۹۸

در مورد سپاه این شرارت مستکبرین آمریکایی کار را به اینجا رسانده اما اروپاییها دست کمی هم از آمریکاییها ندارند اینها در روز سختی ما را تنها می‌گذارند و می‌خواهند ما را ضایع کنند حواس مان جمع باشه

خطر رفع نشده است هجوم شیاطین و مستکبرین روز افزون است تشدید شده است . چرا نگرانید که تحریم باشه تشدید بشه به جهنم که تشدید بشه این فرانسه گرفتار چالش است این آمریکا گرفتار چالش است او تحریم بکنه شما از او می ترسید .

رادیو تهران(رژیم) ۳۰/۱/۹۸

همچنین

دوراهی مرگبار پیش روی نظام


واکنش حاکمیت آخوندی به این اقدامات به‌ویژه لیست‌گذاری سپاه پاسداران تاکنون تنها رجز خوانی تو خالی بوده است، که این هم صرفاً برای روحیه دادن به نیروهای وارفته نظام بوده و تنها مصرف داخلی بوده است.


اما واقعیت این است که در حال حاضر این حاکمیت آن‌چنانکه رسانه‌ها و مهره‌های حکومتی نیز به آن اذعان می‌کنند بر سریک دوراهی قرار گرفته است،. یا باید از دخالت و صدور تروریسم و فعالیت‌های موشکی...دست بردارد و تسلیم خواسته‌های آمریکا بشود و یا به مقابله جویی ادامه داده و خفگی و انزوای بیش‌از‌پیش را به جان بخرد.


رژیم آخوندی در واکنش به این مواضع قاطع جامعه جهانی، صرفاً به شعارهای پوشالی اکتفا کرده است، آن‌چنانکه در جریان لیست‌گذاری سپاه پاسداران شاهد نمایش مهوع نمایندگان مجلس ارتجاع و بعضی از امام جمعه‌های خامنه‌ای بودیم که لباس پاسداری پوشیدند.


این واکنش‌های مضحک بیانگر موضع ضعیف نظام و تنگنای بی‌راه‌حلی است.


دو مسیر فوق‌الذکر هم که در برابر رژیم قرار دارد در نهایت به یک جا ختم می‌شود؛ سقوط نظام


 
لطفا به اشتراک بگذارید: