به صحنه آوردن شبه نظامیان توسط پاسدار قاسم سلیمانی برای سرکوب مناطق سیل زده

به صحنه آوردن شبه نظامیان توسط پاسدار قاسم سلیمانی برای سرکوب مناطق سیل زده

به صحنه آوردن شبه نظامیان تروریست خارجی و بسیجیان حشد الشعبی عراق در مناطق سیلزده توسط پاسدار جنایتکار قاسم سلیمانی، نه تنها خشم و نفرت هموطنان سیل زده را برانگیخته، بلکه به بحرانی در درون رژیم نیز تبدیل شده و اعتراضاتی را هم درعراق نیز به دنبال داشته است.

گزارشی داریم درباره حضور سر کوبگرانه این جنایتکاران در مناطق سیل زده:

حضور مزدوران و شبه نظامیان رژیم از عراق و افغانستان با خشم و نفرت مردم سیلزده بویژه در خوزستان مواجه شده است

در چنین شرایطی که مردم در هر موقعیتی خشم خود را از حضور این مزدوران در مناطق سیلزده ابراز می کنند، رسانه های حکومتی از حضور پاسدار قاسم سیلمانی و سرکردگان سپاه و شبه نظامیان مزدور رژیم از جمله ابومهدی المهندس تروریست عراقی رژیم در شادگان و در جلسه مدیریت بحران این شهر خبردادند.

در این جلسه که پس از وخیم تر شدن بحران سیل در شادگان و بارندگی های روزهای اخیر، در این منطقه، روز پنجشنبه برگزار شد پاسدار تروریست قاسم سلیمانی سرکرده نیروی تروریستی قدس، ابومهدی المهندس جانشین نیروهای شبه نظامی عراق، سرکرده سپاه ضد ولیعصر خوزستان، سرکرده قرارگاه موسوم به کربلا و استاندار مزدور خوزستان شرکت داشتند.

(سایت خبرآنلاین ۲۹ فروردین- https://www.khabaronline.ir/news/1251382)

همزمان آخوند جلاد ابراهیم رئیسی سردژخیم قضائیه خامنه ای که به بهانه سرکشی به مناطق سیلزده به خوزستان رفته بود به نوشته خبرگزاری رسمی رژیم بطور اتفاقی در شادگان با پاسدار قاسم سلیمانی دیدار کرد.

خبرگزاری ایرنا(رژیم): ۹۸/۱/۳۰

تشکیل جلسه نظامی با حضور پاسدار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس جانشین سرکرده مزدوران عراقی رژیم و دیگر سرکردگان سپاه ضد مردمی در شادگان که وضعیت بحرانی دارد، و همچنین حضور سردژخیم قضائیه خامنه ای، آخوند جلاد ابراهیم رئیسی در همین شهر، نشاندهنده ترس و وحشت رژیم از قیام های مردمی در مناطق سیلزده است.

روز 28 فروردین دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه یی با اشاره به اقدامات سرکوبگرانه رژیم در مناطق سیلزده برای جلوگیری از اعتراضات مردمی اعلام کرد: ‌یک گروه ...از مزدوران عراقی نیروی قدس « با بیش از ۱۰۰ خودروی سبک و سنگین، از مرز مهران وارد خاک ایران» شدند و شبه نظامیان نیروی تروریستی قدس از اتباع افغانستان و پاکستان نیز در برخی از مناطق سیل زده مانند لرستان مستقر شده‌اند.

‌بنا نیوز ۹۸۰۱۲۹
لطفا به اشتراک بگذارید: