خواست خانم رجوی از دبیرکل ملل متحد در پی اذعان وزیر اطلاعات رژیم به دستگیریها

خواست خانم رجوی از دبیرکل ملل متحد در پی اذعان وزیر اطلاعات رژیم به دستگیریها

خانم رجوی از دبیرکل ملل متحد، شورای حقوق بشر و سازمانهای بین‌المللی مدافع حقوق بشر خواست، هیأت‌هایی را برای دیدار با دستگیرشدگان و بازدید از زندان‌های رژیم تعیین کنند. رژیم باید اسامی همه دستگیرشدگان را منتشر کند و به مراعات تمامی حقوق آنها طبق قوانین بین المللی گردن بگذارد.

درجمعه بازار خامنه ای در تهران ، آخوند علوی وزیر اطلاعات منفور آخوندها تلاش کرد با به رخ کشیدن یک رشته آمار و ارقام و دعاوی مربوط به کارهای کلان امنیتی زیر نظر خامنه ای، روحیه نیروهای رژیم را پس از شوک لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران ترمیم کند.

آخوند خونخوار علوی وزیر اطلاعات رژیم :

برخورد با ۱۱۶تیم مرتبط با مجاهدین در یک سال گذشته

و ریل گذاری کار اطلاعاتی براساس دستورات خامنه‌ای

قدرت‌نمایی دیرهنگام سردژخیم اطلاعات درجمعه بازار ولایت

برای روحیه دادن به نیروهای سیلی خورده نظام

پس از لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران

آخوند علوی وزیر اطلاعات رژیم-۳۰فروردین۹۸

کار اطلاعاتی در وزارت بر اساس علم و دانش و تجربیاتی که از کار حرفهای توسط وزارت کسب شده است و ریل گذاری کار اطلاعاتی با تعریف سند راهبردی امنیتی کشور مبتنی بر احصا مسایل محیط امنیتی جمهوری اسلامی ست که حاصل بررسیهای کلان امنیت ملی در پرتو رهنمودهای راهگشای مقام معظم رهبری و راهبردهای حاصل از تجربه و تخصص سربازان گمنام امام زمان است.

در یک‌سال گذشته با ۱۱۴تیم تکفیری، ۱۱۶تیم مرتبط با منافقین، ۴۴تیم ضد انقلابی، ۳۸۰تیم قاچاق مواد مخدر برخورد شده و عملیات ۱۸۸تیم عملیاتی خنثی شده

رادیو تهران(رژیم) ۳۰/۱/۹۸

سخنگوی مجاهدین در مورد آمار و ارقام ارائه شده توسط سردژخیم اطلاعات آخوندها گفت : دستگیریهای سال ۹۷ که آخوند خونخوار به شمه‌ای از آن اعتراف می‌کند، بسیار بیشتر بوده است. سر دژخیم اطلاعات رژیم عمداً دستگیریهای اطلاعات سپاه را از قلم انداخته است. اکنون رژیم باید حساب یکایک دستگیر شدگان را پس بدهد . قدرت‌نمایی دیرهنگام پس از لیست‌گذاری سپاه پاسداران دیگر اثر ندارد

در پی اذعان وزیر اطلاعات رژیم به بخشی از دستگیریهای یک سال گذشته، خانم رجوی از دبیرکل ملل متحد، شورای حقوق بشر و سازمانهای بین‌المللی مدافع حقوق بشر خواست ، هیأت‌هایی را برای دیدار با دستگیرشدگان و بازدید از زندان‌های رژیم تعیین کنند. رژیم باید اسامی همه دستگیر شدگان را منتشر کند و به مراعات تمامی حقوق آنان طبق منشور ملل متحد و اعلامیه جهانی حقوق بشر و کنوانسیونهای بین المللی که رژیم به آنها متعهد است، گردن بگذارد.
لطفا به اشتراک بگذارید: