واشینگتن-تظاهرات ایرانیان و فراخوان به لیست گذاری تروریستی وزارت اطلاعات رژیم

واشینگتن-تظاهرات ایرانیان و فراخوان به لیست گذاری تروریستی وزارت اطلاعات رژیم

واشینگتن ـ مقابل وزارت خارجه آمریکا

فراخوان به لیست گذاری تروریستی وزارت اطلاعات آخوندی

 به دنبال لیست گذاری سپاه پاسداران فاشیسم مذهبی

واشینگتن ـ مقابل وزارت خارجه آمریکا

ایرانیان آزاده و اشرف نشانها در مقابل وزارت خارجه امریکا، ضمن حمایت از لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران، خواستار قرار دادن وزارت بدنام اطلاعات رژیم در لیست تروریستی شدند.

استراون استیونسون: لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران قدمی در جهت صلح و آرامش خاورمیانه و جهان است، سیاست مماشات اروپایی با فاشیسم مذهبی باید خاتمه یابد

وزارت اطلاعات رژیم آخوندها مشابه سپاه پاسداران درسرکوب و صدور تروریسم دست دارد.

در این تجمع ، استراون استیونسون رئیس کارزار بین المللی برای آزادی ایران پیرامون لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران سخنرانی کرد و این نام گذاری را قدمی در جهت تامین صلح و آرامش خاورمیانه و جهان دانست.

وی با اشاره به نقش سپاه خامنه ای در سرکوب قیام مردم ایران برای آزادی، خواستار حمایت از قیام و مقاومت مردم ایران شد و بر ضرورت پایان دادن به سیاست مماشات کشورهای اروپایی با فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران تاکید کرد.

استیونسون گفت وزارت اطلاعات رژیم آخوندها نیز مشابه سپاه پاسداران بوده و هردوی این ارگان ها نقش مشترکی در جنایات علیه مردم ایران و به ویژه در صدور تروریسم در کشورهای دیگر دارند.

در این گردهمایی همچنین پهلوان مسلم اسکندر فیلابی و شماری از اشرف نشانها سخنانی ایراد کردند.

آکسیون درمقابل وزارت خارجه آمریکا ـ ۱۹ آوریل ۲۰۱۹

همچنین

ایرانیان آزاده و شریف در کشورهای مختلف جهان در همبستگی با قیام و کانون های شورشی و حمایت از مقاومت ایران و همدردی با هموطنان سیل زده تظاهرات کردند و رژیم دیکتاتور و تروریستی را محکوم کردند و از لیست گذاری سپاه پاسداران استقبال کردند و از آمریکا و اتحادیه اروپا خواهان لیست گذاری وزارت اطلاعات و سایر مهره های رژیم شدند.
لطفا به اشتراک بگذارید: