ایران-مسدود شدن حساب گوگل شبکه های تلویزیونی انگلیسی و اسپانیایی رژیم

ایران-مسدود شدن حساب گوگل شبکه های تلویزیونی انگلیسی و اسپانیایی رژیم

مسدود شدن حساب گوگل شبکه‌های تلویزیونی

شبکه انگلیسی و اسپانیایی حکومت آخوندی

 

مسدود شدن شماری دیگر از حسابهای اینستاگرامی

سرکردگان سپاه پاسداران

طی روزهای اخیر حساب شماری از سرکردگان سپاه در اینستاگرام مسدود شده است که بستن صفحه پاسدار خادم سرکرده قرارگاه ضدکربلا ، پاسدار پورجمشیدان، معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران از آخرین نمونه‌های آن است.

همچنین کمپانی گوگل حساب کاربری شبکه خبری انگلیسی زبان رژیم به اسم «پرس‌تی‌.وی» و همچنین «هیسپان‌تی‌.وی» را در «یوتیوب» غیرفعال و مسدود کرد.

شبکه پرس.تی.وی رژیم خبر داد گوگل با ارسال پیامی اعلام کرد، «حساب گوگل این شبکه غیرفعال شده و قابل بازیابی نیست، چون از آن به‌گونه‌یی استفاده کرده‌اید که سیاست‌های گوگل را نقض می‌کند.

در بهمن‌ماه گذشته در یک رسوایی برای شبکه انگلیسی رژیم، مجری و خبرنگار و به‌اصطلاح مستند ساز پرس.تی.وی در لندن به اسم مرضیه هاشمی در آمریکا در یک پرواز داخلی در فرودگاه سنت لوئیس دستگیر شد.

در اردیبهشت ماه ۹۶نیز دادگاهی در لندن پرس.تی.وی آخوندی را به اتهام افترا به یک عضو پارلمان انگلستان به پرداخت ۳۳۸هزار پوند انگلیس، معادل یک میلیارد و ۴۰۰هزار تومان، محکوم کرد.

خبرگزاری پرس تی.وی ۳۰/۱/۹۸

در همین حال به گزارش رسانه‌های آمریکا، فیسبوک عملیات نفوذ رژیم آخوندی را در این شبکه اجتماعی متلاشی کرد.

سایت مدیوم نوشت: یک سلسله از صفحات و گروههای مرتبط با پارس تودی بازوی رادیو و تلویزیون رژیم ایران جزء حسابهایی است که توسط فیسبوک بسته شدند. تعداد 20گروه نیز با سه حساب اداره می شدند که با رادیو و تلویزیون رژیم ایران مرتبط بودند.

این سه گروه عمدتا مقالات شیادانه مذهبی از وبسایت پارس تودی با زبان قزاق منتشر می کردند.

این منبع افزود: در تحقیق جنایی در امور دیجیتال آمده است که پیامرسانی این سایتها مشابه فعالیتهای دروغپراکنی قبلی بوده که مبدا آنها رژیم آخوندها در ایران است

سایت مدیوم(آمریکا) _ ۳۰/۱/۹۸
لطفا به اشتراک بگذارید: