فضحیت ورود وحوش حشدالشعبی توسط پاسدار قاسم سلیمانی به مناطق سیل زده

فضیحت ورود وحوش موسوم به حشدالشعبی از عراق به مناطق سیل زده توسط پاسدار قاسم سلیمانی و نفرت عمومی نسبت به وحوش وارداتی،نمایندگان مجلس ارتجاع را هم وادار به طعنه زدن به این کار کرده است.


حسین‌زاده، عضو مجلس ارتجاع از نقده، در حساب توییتر نوشته است: «آیا ارتش و سپاه به اندازه کافی نیرو نداشت؟ آیا فراخوان مردمی دادیم و کسی نیامد که حشدالشعبی و فاطمیون وارد مناطق سیل‌زده شدند؟ گیرم که نیاز بود، چرا بدون اطلاع و مجوز دولت و مجلس؟».

سخنگوی مجاهدین هفته گذشته در مورد شبه نظامیان وارداتی پاسدار قاسم سلیمانی از عراق و افغانستان و پاکستان گفت : نباید به آنها هیچگونه فرصت ارعاب و مداخله در کارهای مردم داده شود بلکه باید به هر ترتیب که امکانپذیر است علیه آنها اقدام و اعتراض کرد.

‌بنا نیوز ۹۸۰۱۲۹

توییت نمایندگان مجلس رژیم ۹۸۰۱۳۰

به‌دنبال افزایش نفرت عمومی از استقرار مزدوران عراقی حشدالشعبی وابسته به سپاه قدس در خوزستان و اعتراض مردم و جوانان نسبت به حضور این مزدوران در خاک ایران، استاندار رژیم در خوزستان واکنش نشان داد و مدعی شد که «مسئولان عراقی به همراه ماشین‌آلات خود» برای کمک آمده بودند و رفتند.

غلامرضا شریعتی استاندار رژیم در خوزستان در مصاحبه با خبرنگار سایت حکومتی جماران و با تیتر «چرا حشدالشعبی به ایران آمد» سعی کرد موضوع حضور مزدوران حشدالشعبی در روستاهای سیل‌زده خوزستان که با سلاح و تجهیزات و لباس نظامی و پرچم حشدالشعبی در منطقه مستقر شده‌اند را انکار کند.


وی گفت: «هیچ نیروی انسانی‌یی به کشور نیامده؛ مسئولان نیرو‌های عراقی به همراه ماشین‌آلات خود آمده و تشریف هم بردند. ماشین‌آلات آنها قیمتی است؛ حق دارند آنها را به تنهایی دست ما ندهند؛ مسلماً راننده بیل مکانیکی از خود این نیرو‌ها بودند. برادران عراقی در هیچ‌کدام از جلسات مدیریت بحران شرکت نکرده‌اند؛ عکس منتشر شده مربوط به این جلسات نیست.»

لطفا به اشتراک بگذارید: