واشینگتن- استروان استیونسون-لیست گذاری تروریستی سپاه قدمی در جهت صلح جهانی

واشینگتن- استروان استیونسون-لیست گذاری تروریستی سپاه قدمی در جهت صلح جهانی

استراون استیونسون: لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران قدمی در جهت صلح و آرامش خاورمیانه و جهان است، سیاست مماشات اروپایی با فاشیسم مذهبی باید خاتمه یابد

وزارت اطلاعات رژیم آخوندها مشابه سپاه پاسداران درسرکوب و صدور تروریسم دست دارد.

واشینگتن ـ مقابل وزارت خارجه آمریکا

فراخوان به لیست گذاری تروریستی وزارت اطلاعات آخوندی

 به دنبال لیست گذاری سپاه پاسداران فاشیسم مذهبی

واشینگتن ـ مقابل وزارت خارجه آمریکا

ایرانیان آزاده و اشرف نشانها در مقابل وزارت خارجه امریکا، ضمن حمایت از لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران، خواستار قرار دادن وزارت بدنام اطلاعات رژیم در لیست تروریستی شدند.

در این تجمع ، استراون استیونسون رئیس کارزار بین المللی برای آزادی ایران پیرامون لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران سخنرانی کرد و این نامگذاری را قدمی در جهت تامین صلح و آرامش خاورمیانه و جهان دانست.

وی با اشاره به نقش سپاه خامنه ای در سرکوب قیام مردم ایران برای آزادی، خواستار حمایت از قیام و مقاومت مردم ایران شد و بر ضرورت پایان دادن به سیاست مماشات کشورهای اروپایی با فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران تاکید کرد.

استیونسون گفت وزارت اطلاعات رژیم آخوندها نیز مشابه سپاه پاسداران بوده و هردوی این ارگانها نقش مشترکی در جنایات علیه مردم ایران و به ویژه در صدور تروریسم در کشورهای دیگر دارند.

در این گردهمایی همچنین پهلوان مسلم اسکندر فیلابی و شماری از اشرف نشانها سخنانی ایراد کردند.

آکسیون درمقابل وزارت خارجه آمریکا ـ ۱۹ آوریل ۲۰۱۹

همچنین

استراون استیونسون هماهنگ‌کننده کارزار برای تغییر در ایران روز پنجشنبه ۲۹فروردین ۹۸در مصاحبه با شبکه تلویزیون اینترنتی فریدوم ویس درباره کانون‌های شورشی گفت: تغییر رژیم ایران چیزی است که ما فعالآنه به‌دنبال آن هستیم و تنها سازمان موجود شورای ملی مقاومت است که قادر است به‌طور مؤثری این را محقق کند. آنها واحدهای اپوزیسیون زیادی دارند که به‌صورت زیرزمینی در داخل ایران فعال هستند. اگر دستگیر شوند مطمئناً با شکنجه و اعدام روبه‌رو خواهند شد. لذا شما یک ارتش عظیم از فعالآن را در ایران به‌صورت زیرزمینی دارید. این برای من نقطهٔ تغییر است. این نقطه‌ای است که دیکتاتوری‌ را در هم می‌شکند.


استراون استیونسون در پاسخ به سؤالی درباره این‌که رژیم ایران عراقیان را برای کمک به سیل‌زدگان وارد کرده است گفت: ولی این افراد در واقع در حالی وارد ایران می‌شوند که بیل به‌دست ندارند بلکه سلاح به‌دست دارند. و آنها تقریباً مثل متجاوزین خارجی در آنجا هستند که مردم معمولی در دهکده‌ها و شهرها که بدجوری بواسطهٔ سیل آسیب دیده‌اند، به‌شدت از آن منزجر هستند. این افراد با سلاح می‌آیند تا رژیم را تقویت کنند. تا مردم را سرکوب کنند. تا مانع تظاهرات توسط آنها شوند. رژیم می‌داند که حالا با یک انقلاب احتمالی روبه‌روست که دیکتاتوری بیرحمش را سرنگون خواهد کرد. لذا آنها مزدوران خارجی می‌آورند تا مردم خودشان را سرکوب کند. این بواقع امر قابل دوامی نیست. فکر می‌کنم موجب استارت انقلاب شود که پایان یکی از واقعاً شیطانی‌ترین رژیم‌ها را در جهان محقق کند.


 
لطفا به اشتراک بگذارید: