بحران درونی رژیم با ورود شبه نظامیان حشدالشعبی به مناطق سیل زده برای سرکوب

بحران درونی رژیم با ورود شبه نظامیان حشدالشعبی به مناطق سیل زده برای سرکوب

اعتراضات عمومی علیه به کارگیری شبه نظامیان تروریست خارجی برای ارعاب و کنترل مناطق سیل زده توسط سپاه پاسداران، بحران درونی حکومت آخوندی را دامن زده است.

درحالیکه نیروی تروریستی قدس از ورود شبه نظامیان تروریست حزب الشیطان لبنان به مناطق سیلزده خبرمیدهد، اعتراضات مردمی و انزجار عمومی علیه این جنایتکاران تحت امرخامنه ای و پاسدارخون آشام قاسم سلیمانی بالاگرفته و واکنشهای تدافعی و ترسان سرکردگان سپاه تروریستی ولایت فقیه را به دنبال داشته است.

خبرگزاری تسنیم(رژیم) ۳۱/۱/۹۸

پاسدار تروریست تنگسیری سرکرده نیروی دریایی سپاه پاسداران، گفت که کسانی که که به حضور حشدالشعبی در خوزستان معترض هستند یا ناآگاه هستند یا وابسته به بیگانگان.

فارس ۱/۲/۹۸

ازسوی دیگر اقدامات خامنه ای و پاسدار قاسم سلیمانی برای به کارگیری شبه نظامیان تروریست خارجی به بحران درونی رژیم دامن زده است.

پارسایی، عضو مجلس رژیم از شیراز گفت: حضور نیروهای نظامی خارجی حتی به بهانه امدادرسانی قابل قبول نیست.

توییت بهرام پارسایی۹۸۰۱۳۰

رحیمی عضو دیگر مجلس ارتجاع گفت: برای مجلس هنوز مشخص نیست که کنترل حضور این نیروها صورت گرفته یا خیر و اگر موضوع در گزارش وزیر کشور به صورت شفاف مطرح نشود نسبت به طرح سؤال اقدام خواهد شد.

رویداد ۲۴ ـ ۳۱/۱/۹۸

یک رسانه حکومتی نیز می نویسد: حضور نیروی عراقی در خوزستان کاری نادرست است. سؤال مهم پاسخ نداده همان موضوع انتقاد از قاسم سلیمانی و البته سپاه بود که با کدام مجوز نیروی نظامی خارجی به ایران دعوت کرده‌اند.

رویداد ۲۴ ـ ۲۸/۱/۹۸

این در حالیست که به نوشته کیهان خامنه‌ای، حشدالعشبی و سایر گروههای شبه‌نظامی خارجی رژیم، به دعوت پاسدار قاسم سلیمانی، سرکرده نیروی تروریستی قدس وارد خاک ایران شده است.

کیهان ۱/۲/۹۸

آوردن پاسداران خارجی رژیم از قبیل آدمکشان حشدالشعبی عراق و جنایتکاران حزب‌الشیطان از لبنان و مزدورانی دیگر از افغانستان و پاکستان تحت عنوان کمک به مناطق سیل‌زده، موجی از خشم و نفرت در مردم، به‌خصوص مردم مناطق سیل‌زده که با این اوباش از نزدیک درگیرند، ایجاد کرده است. این خشم و نفرت در درون رژیم هم انعکاس یافته و بحران درونی رژیم را تشدید کرده است.



حتی مزدوران مجلس‌نشین هم صدایشان در آمد!


در همین زمینه یکی از اعضای مجلس ارتجاع از باند روحانی به نام بهرام پارسایی در یادداشت توئیتری خود که در رسانه‌های باند اصلاح‌طلب منعکس شده، در واکنش به حضور آدمکشان حشدالشعبی در مناطق سیل‌زده نوشت: «مرز‌های کشور حرمت دارد و عبور نیروی نظامی خارجی از آن حتی برای امدادرسانی قابل‌قبول نیست. اگر با ماهیت نظامی در کشور مستقر شوند نقض قانون اساسی است و اگر بخواهند در قالب همکاری دو کشور عمل کنند، طبق اصل۱۲۵قانون اساسی، باید توافقنامه آن بعد از تصویب مجلس، با امضای رئیس‌جمهور اجرا گردد»



نگرانی مهره‌های باند قلابی


تاجزاده از مهره‌های باند قلابی اصلاح‌طلبان موسوم به اصلاح‌طلب نیز در یادداشتی، با اذعان به این‌که ورود مزدوران حشدالشعبی به کشور موجب نگرانی بسیاری از ایرانیان شده، به‌منظور توجیه حضور این جنایتکاران، ایجاد فضای اعتراضی موجود که آن را حساسیت عمومی می‌نامید، به گردن باند رقیب انداخت و گفت: «مسئولیت فضای ایجاد شده کنونی در درجه نخست متوجه کسانی است که قبلاً از این سخن گفته‌اند که اگر ایرانیان از جمهوری اسلامی دفاع نکنند، حشدالشعبی عراق و فاطمیون افغانستان و... به یاری آن خواهند آمد، یا نادرست رفتار کرده‌اند و با دور زدن دولت قانونی و تحقیر آن به قدرت‌نمایی (مثلاً در ماجرای سفر بشار اسد) پرداخته‌اند».

لطفا به اشتراک بگذارید: