مریم رجوی-تحریم نفتی و تسلیحاتی رژیم ضدبشری خواست مردم و مقاومت ایران بود

مریم رجوی-تحریم نفتی و تسلیحاتی رژیم ضدبشری خواست مردم و مقاومت ایران بود

خانم رجوی: تحریم نفتی و تسلیحاتی رژیم ضد بشری و ضد ایرانی از چهاردهه پیش خواست مردم و مقاومت ایران بوده است. نفت سرمایه ملی است که باید در خدمت رفاه و پیشرفت مردم و آبادی ایران قرار گیرد. اما آخوندها پول آنرا یا چپاول و یا صرف سرکوب مردم و صدور تروریسم و جنگ افروزی میکنند.

در پی لغو معافیت‌های نفتی که درآمد آن به جیب رژیم آخوندی می‌ریخت، خانم رجوی بار دیگر خاطرنشان کرد: تحریم نفتی و تسلیحاتی رژیم ضد بشری و ضد ایرانی از چهاردهه پیش خواست مردم و مقاومت ایران بوده است.

نفت سرمایه ملی است که باید در خدمت رفاه و پیشرفت مردم و آبادی ایران قرار گیرد. اما آخوندها پول آنرا یا چپاول و یا صرف سرکوب مردم و صدور تروریسم و جنگ افروزی میکنند.

خانم رجوی افزود : تحریم نفتی ولیست گذاری سپاه پاسداران باید با یک سلسله اقدامات دیگر از جمله برسمیت شناختن حق مردم و مقاومت برای سرنگونی فاشیسم دینی، نامگذاری سایر ارگانهای سرکوب و صدور تروریزم و اخراج مزدوران اطلاعات و سپاه از آمریکا و اروپا تکمیل شود. اقدامات ضروری، همچنین باید شامل ارجاع پرونده نقض حقوق بشر و قتل عام زندانیان سیاسی به شورای امنیت ملل متحد، تعیین هیات بین المللی برای دیدار با زندانیان سیاسی در ایران، اخراج رژیم آخوندی از ملل متحد و به رسمیت شناختن نمایندگی مقاومت و اخراج عملی رژیم و نیروهایش از کشورهای منطقه شود.

کنفرانس پمپئو ۲۲آوریل ۲۰۱۹

رویترز به نقل از بیانیه کاخ سفید:پرزیدنت ترامپ روز دوشنبه تصمیم گرفت تا تمامی معافیتهای اقتصادی را که برای هشت کشور صادر شده بود خاتمه بدهد و در عین حال به بازار نفت جهانی اطمینان داد که نفت لازم تامین باشد.

وزیر خارجه آمریکا : از هفته آینده هرگونه معافیت خرید نفت از رژیم ایران منتفی است.

هیچ یک از ۸ کشوری که معاف بودند دیگر مجاز به خرید نفت از این رژیم نیستند.

فروش نفت رژیم باید به صفر برسد

گزارش واشینگتن پست در آستان اعلام پایان معافیتهای تحریمی : آمریکا می گوید رژیم ایران حامی اصلی تروریسم است . در سال ۹۷ چند نقشه رژیم ایران برای ترور مخالفان سیاسی در اروپا کشف و منجر به اقدام دیپلماتیک از سوی کشورهای اروپایی شد.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: