تهدید خامنه ای در واکنش به قطع صادرات نفت برای تسلی دادن پاسداران نظام

تهدید خامنه ای در واکنش به قطع صادرات نفت برای تسلی دادن پاسداران نظام

خامنه‌ای در واکنش نسبت به تحریم کامل نفتی حکومت آخوندی و قطع منابع صدور تروریسم و جنگ افروزی نظام آخوندی، مدعی شد که می تواند با دورزدن تحریمها نفت صادر کند.

تلویزیون رژیم ـ ۴ اردیبهشت ۹۸

خامنه ای: اولا تلاشی که اینها می کنند در زمینه نفت بجایی نمیرسه ما آن مقداری که نیاز داریم آن مقدار که لازم داریم آنقدری که خودمان اراده کنیم می توانیم نفت مان رو صادر کنیم حالا آنها بخیال خودشون راهها رو مسدود می کنند اما ملت فعال و مسئولین بیدار و هوشیار اگر دامن همت به کمر بزنند بسیاری از بن بستها رو می توانند باز کنند این هم یکی از آنهاست کار آنها بنابراین به نتیجه نخواهد رسید این یک. دوم دارند دشمنی می کنند بدانند این دشمنی آنها بی جواب نخواهد بود پاسخ این دشمنی را اینها خواهند گرفت ملت ایران ملتی نیست که بنشیند تماشا کند علیه او توطئه کنند علیه او کار کنند و او ساکت بنشیند.ثالثا همانطور که گفتم قدر می دانیم از اینکه ما هر چه کمتر وابسته باشیم به این شکل از فروش نفت این خیلی بهتره برای ما.

اخبار شبکه یک رژیم -۴ اردیبهشت ۹۸


همان‌گونه که اخیراً گفته شد، تلاشهای دشمنان، آخرین نفسهای دشمنی آنان است و دشمنان سرانجام از خصومت علیه ملت ایران خسته خواهند شد 

ولی فقیه ارتجاع که با شماری از عواملش در کارخانه‌ها صحبت می‌کرد ضمن اعتراف به فسادهای کلان حکومتی، وحشت خودرا از بالاگرفتن اعتراضات زحمتکشان برملاکرد.

می دانید دشمن از اول انقلاب تا امروز بر روی همه نقاطی که ممکنه کشور رو به هرج و مرج بکشد تکیه کرده

سایت خامنه‌ای ۴ اردیبهشت ۹۸
لطفا به اشتراک بگذارید: