وحشت سران رژیم از فوران خشم مردم از اوضاع بحرانی مناطق سیل زده

وحشت سران رژیم از فوران خشم مردم از اوضاع بحرانی مناطق سیل زده

بحرانهای کمرشکن اقتصادی اجتماعی، منطقه‌یی و بین‌المللی چنان رژیم را در فشار همه‌جانبه گذاشته که دیگر امیددرمانی و دروغ‌ درمانیهای رژیم حتی برای چند ساعت هم مسأله‌ای ‌برایش حل نمی‌کند. به‌خصوص در شرایطی که راه نفس اقتصادیش یعنی فروش نفت بسته شده و بعد از در لیست رفتن سپاه، سرکرده‌اش هم در پوشش تمایل به کار فرهنگی جا‌زده، این بحرانها به‌صورتهای مختلف در درون خود نظام می‌ریزد. مجلس ارتجاع یکی از عرصه‌هایی است که بازتاب این بحرانها در آن به‌صورت اعتراف به اوضاع انفجاری جامعه و ابراز وحشت از پیامدهای آن دیده می‌شود:

امینی، مجلس ارتجاع ۳ اردیبهشت ۹۸

صدای مردم را بشنوید و توجه بفرمائید مردم از نظر معیشت واقعا در مضیقه هستند گرانی و تورم افسارگسیخته است فشار بر مردم زیاد هست .

پاپی‌زاده، مجلس ارتجاع ۳ اردیبهشت ۹۸

جناب اقای رئیس جمهور تعجب میکنم چطور هنوز متوجه نشدید که خوزستان در شرایط بحرانی و خاص بسر میبرد قوانین و تصمیمات فعلی کشور برای مدیریت در شرایط عادی پیش بینی شده است در حالیکه ما الان در خوزستان در شرایط بحرانی بسر میبریم . ای کاش به جای بازدید های هوایی و با هواپیما و بالگرد در بین مردم زجر دیده که دار و ندار خود را از دست دادند حضور می یافتید و یا یک روز در خوزستان گرم و شرجی در زیر چادر و در بین گنداب حاصل از سیلاب زندگی میکردید تا متوجه عمق مشکلات مردم خوزستان میشدید. شاید تا دو هفته دیگر سیل از خوزستان خارج شود اما فراموش نکنید که مشکلات اصلی منطقه پس از سیل بوجود خواهد آمد و در آینده ای نزدیک با شیوع انواع بیماری های عفونی و گوارشی هجوم انواع جانوران موذی مانند مار و عقرب به مناطق مسکونی ، تخریب منازل مسکونی، مدارس و مراکز خدمات عمومی شرایط بسیار خطرناکی برای مردم خوزستان بوجود خواهد آمد .

خبرگزاری مجلس ـ ۳ اردیبهشت ۹۸

 
لطفا به اشتراک بگذارید: