اعلام تعداد دستگیریها توسط مدیرکل اطلاعات رژیم درآذربایجان شرقی و پاسخ سخنگوی مجاهدین

اعلام تعداد دستگیریها توسط مدیرکل اطلاعات رژیم درآذربایجان شرقی و پاسخ سخنگوی مجاهدین

مدیرکل اطلاعات رژیم در آذربایجان شرقی: ۶۰ نفر در ارتباط با مجاهدین دستگیر و ۵۰ نفر دیگر «ارشاد و توجیه» شدند

آنها به دنبال تهیه سلاح و انجام عملیات در استان بودند

در سال ۹۷ فعالیت مجاهدین در کشور بیش از سالهای گذشته بود

اطلاعات منفور آخوندی در آذربایجان شرقی از دستگیری ۶۰ تن در ارتباط با مجاهدین و کانونهای شورشی درسال ۹۷ خبرداد. سرکرده اطلاعات در آذربایجان شرقی همچنین از «توجیه و ارشاد» ۵۰ نفر دیگر خبر داد.

«توجیه و ارشاد» در فرهنگ رژیم به معنی تهدید و ضرب و شتم و شکنجه و تعزیر و گرو گرفتن به انواع و اقسام شیوه‌هاست.

خبرگزاری سپاه تروریستی پاسداران، خبرگزاری نیروی تروریستی قدس و روزنامه جوان ارگان سپاه پاسداران

روز چهارشنبه 4 اردیبهشت اعلام کرد : به گفته مدیرکل اطلاعات آذربایجان شرقی در سال ۹۷ فعالیت در استان گسترده تر شده و برای سال ۹۸ نیز ماموریت هایی از قبیل جمع آوری اطلاعات را در دستور کار دارند.....در سال گذشته مجاهدین ... فعالیت های خود را گسترش دادند . ۶۰ نفر از عناصری که با سرپل های مجاهدین در ارتباط بودند، دستگیر شدند. آنها به دنبال تهیه سلاح و مواد منفجره برای ایجاد اختلال در امنیت استان بودند.

تسنیم ۴اردیبهشت ۹۸

پیش از این نیز آخوند خونخوار محمود علوی سردژخیم اطلاعات نظام ولایت فقیه، در جمعه بازار ولایت در سی ام فروردین ماه از دستگیری ۱۱۶تیم مرتبط با مجاهدین در یک سال گذشته و ریل گذاری کار اطلاعاتی براساس دستورات خامنه‌ای سخن گفت و سعی کرد با این قدرت‌نمایی دیرهنگام به نیروهای سیلی خورده نظام پس از لیست گذاری سپاه پاسداران روحیه بدهد.

رادیو تهران(رژیم) ۳۰فروردین ۹۸

سخنگوی مجاهدین در مورد اظهارات و آمار و ارقام اعلام شده توسط سردژخیم اطلاعات آخوندها در تبریز و آذربایجان شرقی بار دیگر خاطرنشان کرد: دستگیریهای سال۹۷ که اکنون دژخیمان اطلاعات آخوندها برای قدرت نمایی پیاپی به آن اعتراف می‌کنند بسیار بیشتر بوده است. قدرت‌نمایی دیرهنگام پس از لیست‌گذاری سپاه دیگر اثر ندارد.کانونهای شورشی در سراسر میهن اشغال شده پیش می‌تازند.

همچنین خانم رجوی مجدداً خواهان بازدید هیأت‌های ملل متحد و سازمانهای بین المللی مدافع حقوق بشر از زندانهای رژیم و دیدار آنها با ۱۱۰ نفری شد که سردژخیم اطلاعات آخوندها در آذربایجان شرقی می‌گوید طی سال گذشته ۶۰ نفر از آنها را زندانی و ۵۰ تن دیگر را «ارشاد و توجیه» کرده است. رژیم باید اسامی و مشخصات همه آنها را اعلام کند و به حقوق آنها طبق اعلامیه جهانی حقوق بشر و کنوانسیونهای بین المللی گردن بگذارد.

مقاومت ایران به دنبال آمار و ارقامی که وزیر اطلاعات رژیم در ۳۰ فروردین مبنی بر دستگیری ۱۱۶ تیم مجاهدین ارائه داد ، خاطرنشان کرد که :

آمار و ارقام دستگیریهای سال ۹۷ بسا بیشتر از آماری است که رئیس مافیای ترور و آدمکشی ملایان به آن اعتراف می کند. وی به عمد از دستگیریهای دیگر ارگانهای سرکوبگر مانند سازمان اطلاعات سپاه، سازمان حفاظت اطلاعات سپاه، نیروی انتظامی و دادستانی سخنی به میان نیاورده است.

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ـ ۳۰فروردین۹۸

در همین رابطه دبیرخانه شورای ملی مقاومت در سوم اردیبهشت اسامی ۲۸ زندانی سیاسی دستگیر شده در استانهای مختلف را منتشر کرد. این اسامی و صدها اسم دیگر قبلاً با مراجع بین المللی و سازمانهای مدافع حقوق بشر در میان گذاشته شده است.

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران روز ۳۰ فروردین ۱۳۹۸خواستار اقدام فوری دبیر کل ملل متحد، کمیسر عالی و شورای حقوق بشر ملل متحد و سازمانهای بین المللی مدافع حقوق بشر برای آزادی این دستگیر شدگان و تعیین هیاتهایی برای بازدید از زندانهای رژیم و دیدار با زندانیان سیاسی شد.

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ـ ۳اردیبهشت۹۸
لطفا به اشتراک بگذارید: