اعدام ۳زندانی در شیراز و سنندج به دست دژخیمان خامنه ای

اعدام ۳زندانی در شیراز و سنندج به دست دژخیمان خامنه ای

دژخیمان خامنه ای صبح یکشنبه سه زندانی را در شیراز و سنندج اعدام کردند. دو زندانی در شیراز اعدام شدند و یک زندانی دیگر در زندان سنندج توسط دژخیمان به دار آویخته شد.

همچنین



دژخیمان خامنه‌ای روز پنجشنبه ۲۹فروردین ۹۸، سه زندانی را در زندان ایلام به‌دار آویختند.

رسانه‌های حکومت آخوندی بدون اشاره به نام زندانیان تنها به انتشار خبر اعدام اقدام کردند.

همچنین

دژخیمان خامنه‌ای و رئیسی صبح روز‌ پنجشنبه ۲۳اسفند۹۷، یک زندانی در شهرستان جهرم را در ملأعام اعدام کردند.

آنان همچنین روز دوشنبه ۲۰اسفند سه زندانی را در زندان بیرجند به اتهام قتل دو مأمور انتظامی در یک درگیری مسلحانه اعدام کردند. دو نفر از اعدام شدگان نسبت پدر و فرزندی با هم داشتند.

علاوه بر این اعدامها روز یک‌شنبه ۱۹اسفند نیز یک زندانی در زندان مرکزی زاهدان اعدام شد. این زندانی ۳۳ساله متأهل و دارای دو فرزند‎ که برخی منابع خبری از او به‌عنوان عضو سابق تیم ملی کیک ‌بوکسینگ ایران نام برده‌اند.

لازم به یادآوری است آخوند جلاد ابراهیم رئیسی در سخنرانی خود در مراسم تحویل گرفتن پست ریاست دستگاه قضایی رژیم، بر رویه قتل‌عام و اعدام و سرکوبی که خمینی و خامنه‌ای در چهل سال گذشته برای حفظ نظام ولایت فقیه دیکته کرده‌اند تأکید کرد و برای پیشبرد امور قضایی در خلافت ارتجاع، از چماقداران حزب‌اللهی خواست در صحنه به او کمک کنند. وی بیانیه گام دوم خامنه‌ای راهم منشور قوه قضاییه دیکتاتوری آخوندی اعلام و تا کید کرد امنیت نظام اولویت مطلق و عدالت فرع بر امنیت است.


لطفا به اشتراک بگذارید: