نگرانی پاسدار جلالی از نقش شبکه های اجتماعی

نگرانی پاسدار جلالی از نقش شبکه های اجتماعی

پاسدار غلامرضا جلالی سرکرده سازمان موسوم به پدافند غیرعامل رژیم نگرانی خود را از اطلاع‌رسانی توسط شبکه‌های اجتماعی نشان داد و گفت: شبکه‌های اجتماعی در زمان بحران، مردم را علیه دولت تحریک و سیستم اجرایی کشور را زیر فشار قرار می‌دهند که باید کنترل شوند.


وی که روز یکشنبه ۸ا ردیبهشت ۹۸ در بوشهر سخنرانی می‌کرد افزود: کنترل شبکه‌های اجتماعی از جمله ضرورتهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.


از سوی دیگر روز دوشنبه ۹ اردیبهشت آخوند احدآزادیخواه عضو مجلس ارتجاع نسبت به گسترش شبکه های اجتماعی ابراز نگرانی کرد و گفت:برای مقابله با بداخلاقی ها در فضای مجازی باید وزارت ارتباطات، نیروی انتظامی، شورای عالی فضای مجازی، وزارت فرهنگ و ارشاد و وزارت کشور پای کار بیایند و نسخه ای طراحی و آماده کنند تا فضای مجازی به شکل صحیح مدیریت شود.


وی به قیام دی ماه سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: اتفاقاتی که در این ماه افتاد یکی از عوامل عمده اش همین افسار گسیختگی فضای مجازی بود، در این فضا عده ای جوانان ناآگاه را به اغتشاش و آشوب های خیابانی دعوت می کردند و آنها ناخواسته درگیر موضوعاتی خاص می شدند.


لازم به ذکر است طی هفته های اخیر شماری از حسابهای کاربری سرکردگان پاسداران در اینستاگرام بسته شده است. شرکت توئیتر نیز روز ۳۱ فروردین‌ماه سال جاری حساب کاربری منصور امینی رئیس سازمان فضای مجازی سراج را معلق کرد.این ارگان از مجموعه گروه‌های سایبری سپاه پاسداران است.


خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس شنبه ۳۱ فروردین با درج این خبر نوشت:‌ معلق شدن حساب کاربری رئیس سازمان فضای مجازی سراج در پی درخواست یک محکوم سیاسی برای ریپورت کردن این حساب رخ داده است.

لطفا به اشتراک بگذارید: