پاسخ سخنگوی مجاهدین به روضه خوانی آخوند روحانی و دلداری دادن به پاسداران

پاسخ سخنگوی مجاهدین به روضه خوانی آخوند روحانی و دلداری دادن به پاسداران

همزمان با لغو همه معافیتهای خرید نفت از رژیم و تصمیم قاطع دولت ترامپ برای به صفر رساندن صادرات نفت رژیم، آخوند روحانی رئیس جمهور ارتجاع، با اعتراف به بحران بی‌سابقه‌ای که براثر قطع منابع چپاولگری ازطریق حراج نفت ایران گریبانگیر حکومت آخوندی است، به روضه‌خوانی و دلداری دادن به پاسداران نظام پرداخت و با استناد به آیه ای از قرآن گفت هنوز شش درب دیگر برای صدور نفت وجود دارد.

تلویوزیون شبکه خبر رژیم ـ ۱۰ اردیبهشت ۹۸

آخوند روحانی ـ ۱۰ اردیبهشت ۹۸

آمریکاییها در ماههای آینده خودشون خواهند دید که ما صادرات نفتمان را ادامه میدهیم ممکن است از یک راه آمریکا بیاید راه را بر ما ببندد اما له سبعه ابواب. این یک باب نداره یک درنیست که آمریکا همه فشارش آورده که اون در را ببندد هنوز شش در دیگر وجود داره و او خبر نداره ما نفتمان را باید با قدرت صادر کنیم در برابر اونها البته متأسفانه برخی از کشورها در برابر فشار آمریکا عقب‌نشینی میکنند و همین باعث این شده است که آمریکا فشار خودش را افزوده بکند.

سخنگوی مجاهدین در باره روضه خوانی آخوند روحانی و مخصوصا استناد مسخره و معکوس او به یک آیه از قرآن که به آتش جهنم ختم می شود گفت:

اولا قرائت درست این آیه که آخوند بی سواد ارتجاعی آن را غلط می خواند <لَهُا سُبًعُة أُبًوُاب> است.

ثانیا این آیه در وصف جهنم است که می گوید هفت باب مشخص و تقسیم شده در انتظار سلسله مراتب جنایتکاران دارد.

ثالثا آخوند روحانی بطور ناخواسته شش راه و طریق آتشین دیگری را که در انتظار آخوندهاست و به جهنم ختم می شود, اذغان کرده است. این آخر خط هلاک کنندگان حرث و نسل در ایران اسیر است.
لطفا به اشتراک بگذارید: