دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشنگتن-معرفی کتاب فرستادگان ترور رژیم ایران

دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشنگتن-معرفی کتاب فرستادگان ترور رژیم ایران

کنفرانس در دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشینگتن

معرفی کتاب

«فرستادگان ترور رژیم ایران،

چگونه سفارتهای آخوندها شبکه قتل و جاسوسی را هدایت میکنند»

روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت، در یک کنفرانس مطبوعاتی که با حضور خبرنگاران و نمایندگان رسانه های خبری بین المللی در دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشینگتن برگزار شد، کتاب «فرستادگان ترور رژیم ایران، چگونه سفارتهای آخوندها شبکه قتل و جاسوسی را هدایت میکنند» معرفی شد.

این کتاب ۱۹۴ صفحه‌ای در شش فصل تدوین شده و شامل سه تقریظ است که توسط فرماندار تام ریج وزیر پیشین امنیت داخلی آمریکا، فرانسیس تاونزند مشاور سابق امنیت داخلی آمریکا، و لوئیس فری رئیس پیشین اف بی آی در ضرورت انتشار این کتاب نوشته شده است.

در این کنفرانس، علیرضا جعفر زاده معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت، با تشریح اجزاء این کتاب گفت:

سفارتهای رژیم در کشورهای غربی، پایگاه امنی برای حضور ماموران وزارت اطلاعات برای انجام عملیات تروریستی هستند. این سفارتها در گذشته نقش کلیدی در عملیات تروریستی رژیم در کشورهای مختلف ایفا کرده اند.

وی با یادآوری اقدامات و توطئه های رژیم علیه مقاومت در کشورهای مختلف از جمله پاریس و آلبانی و نقش تنگاتنگ وزارت اطلاعات رژیم با سپاه پاسداران، گفت:

بدلیل اعتراضات و قیامهای مردمی و نقش داخلی و بین‌المللی مجاهدین، رژیم هیچ چاره ای جز روی آوردن به تهاجم علیه مجاهدین در داخل و خارج از کشور و راه‌اندازی کمپین گسترده شیطان‌سازی علیه مجاهدین و شورای ملی مقاومت ندارد. تنها در سال ۲۰۱۸ ده اقدام یا توطئه تروریستی در اروپا و آمریکا را علیه مجاهدین سازمان داد.

وی با برشمردن شمار دیگری از اقدامات تروریستی رژیم، خواستار لیست گذاری تروریستی وزارت اطلاعات رژیم و بستن سفارتخانه های رژیم در کشورهای مختلف بعنوان مراکز پیشبرد تروریسم حکومت آخوندی شد.

کنفرانس مطبوعاتی علیرضا جعفرزاده ـ۱۱ اردیبهشت ۹۸
لطفا به اشتراک بگذارید: