خانم مریم رجوی با درود به معلمان از سایراقشار خواهان حمایت از آنها شدند

خانم مریم رجوی با درود به معلمان از سایراقشار خواهان حمایت از آنها شدند

خانم مریم رجوی با درود به معلمان و فرهنگیان به پاخاسته، هموطنان، بویژه دانشجویان و دانش آموزان را به حمایت از مطالبات به حق آنها فرا‌خواند


مریم رجوی گفت:‌درود بر معلمان آزاده که در تهران، مشهد، کرمانشاه، تبریز، سنندج، یزد، ارومیه، قزوین، کرج، همدان، اردبیل،اصفهان،ساری، خرم‌آباد،رشت، ایلام، مهاباد، شیراز، اراک، و دیگر شهرهای ایران که امروز با شعارهای معلم زندانی آزاد باید گردد و کارگر معلم اتحاد اتحاد به‌پاخاستند.


معلمان و فرهنگیان با شعارهای ”درد ما درد شماست مردم به‌ما ملحق شوید”، ”معلمین زندانند، اختلاس‌گران آزادند” و با ایستادگی در برابر یورش نیروهای سرکوبگر خشم و انزجار از فاشیسم دینی و خواست عموم مردم برای تغییر آن را به نمایش گذاشتند.


رئیس جمهور برگزیده مقاومت عموم مردم، بویژه دانشجویان و دانش‌آموزان را به حمایت از معلمان و خواستهای بحق آنها فرا‌ خواند و از مجامع بین‌المللی مدافع حقوق_بشر و اتحادیه‌های معلمان در سراسر جهان خواستار محکومیت رژیم فرهنگ‌ستیز آخوندی و اقدام فوری برای آزادی دستگیر‌شدگان و معلمان زندانی شد.



شعارهای معلمان


در شعارهای معلمان معترض و یا بر روی پلاکاردهایشان از جمله آمده است:




  • زندانی معلم آزاد باید گردد - کارگر زندانی آزاد باید گردد - درد ما درد شماست مردم به ما ملحق شوید - نه مجلس نه دولت نیستند به فکر ملت - فریاد فریاد از اینهمه بیداد ... خط فقر ۷ میلیون حقوق ما ۲میلیون


یورش به تجمع معلمان در تهران:


نیروهای سرکوبگر رژیم از جمله به تجمع معلمان در تهران یورش برده و تعدادی از آنها را دستگیر کردند که با مقاومت معلمان مواجه شدند. معلمان با شعارهای «ولش کن، ولش کن» در برابر رعب‌آفرینی گاردهای وحشی پاسداران و نیروی انتظامی خشم خود را علیه دستگیری همکارانشان فریاد کردند.

لطفا به اشتراک بگذارید: