سال بسیار سخت ۹۸ کابوس نظام ولایت فقیه

کابوس نظام ولایت فقیه سال بسیار سخت ۹۸

گزارش و گفتگو با مجید حریری

رژیم آخوندی از همه طرف خود را در محاصره می‌بیند و بخصوص از امواج خشم و کینة مردم به جان آمده، خطر را بیخ گوش خود احساس می کند؛ از این رو به شدت هراسان و دستپاچه است، این هراس را از یک سو در اظهارات سردمداران رژیم بخصوص خامنه‌ای و روحانی می‌توان دید و دستپاچگی‌اش را هم در اقدامات نسنجیده‌یی که به سرعت از آن عقب‌نشینی می کند، می‌توان مشاهده کرد.

که نمونة بارز آن در همین روزها، یکی اعزام ظریف به آمریکا با دریوزگی مذاکره و پیشنهای آزادی متقابل زندانیان بود که جز خفت و خواری برایش نتیجه‌یی نداشت و دیگری اعلام سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین بود که وقتی با موج خشم و برانگیختگی اجتماعی مواجه شد، ناچار عقب‌نشینی کرد. گزارشی داریم از این وضعیت و شرایط جدید.

گزارش:


خلیفة ارتجاع که در مرداد ماه گذشته با اطمینان و یقین می‌گفت «جنگ نمی‌شود و ما هم مذاکره نمی‌کنیم»، اکنون به نیروهایش هشدار می‌دهد که دشمن در حال تهاجم است و آرایش جنگی گرفته است: توجّه بکنید، امروز دشمن ما از همه‌ی اطراف مشغول تدارک تهاجم است؛ یعنی در حال تهاجم است نه اینکه تدارک بکنه در حال تهاجم است از لحاظ اقتصادی که می‌بینید؛ از لحاظ نفوذ اطّلاعاتی، مشغول برنامه‌ریزی‌اند که نفوذ اطّلاعاتی کنند؛ از لحاظ ضربه زدن از ناحیه فضای مجازی، دارند برنامه‌ریزیسال بسیار سخت ۹۸ کابوس نظام ولایت فقیه میکنند برای اینکه از این طریق فضای مجازی به کشور ضربه بزنند.

از همه طرف دشمن وارد شده. مسئولین کشور و آحاد توانا و آحاد مردم باید در مقابله‌ی با این دشمن هر کاری که میتوانند در هر بخشی، در هر رشته‌ای که میتوانند، بایستی خودشان را آماده کنند، وارد میدان باشند. آرایش دشمن آرایش جنگی است؛ از لحاظ اقتصادی آرایش جنگی گرفته؛ از لحاظ سیاسی آرایش جنگی گرفته. همزمان با خامنه‌ای، روحانی نیز طی سخنانی در کرمانشاه، سال ۹۸ را سالی بسیار سخت توصیف کرد و به باندهای متخاصم ولایت هشدار داد که ما در شرایط جنگ هستیم.

شرایطی که دشمنان ما در سال نود و هفت و ادامه اش در ۹۸ دارند برای ما به وجود می آورند شرایط بسیار سختی هست یعنی دشمن ما را وارد یک جنگ بزرگ اقتصادی و روانی کرده. ما امروز باور کنیم که شرایط ما یک شرایط عادی نیست. بعضی ها فکر می کنند جنگ خیلی سخت است مذاکره خیلی راحت است نه مذاکره هم به اندازه جنگ سخت است».

مذاکره نمی کنیم


خلیفة ارتجاع که بیش از همه وحشتزده است به رغم آن که لاف زده بود «مذاکره نمی‌کنیم» با دستپاچگی ظریف را برای دریوزگی مذاکره و پیشنهاد مبادلة زندانیان به منظور پل زدن با ترامپ به آمریکا فرستاد. اما جز توسری و تحقیر و تشدید تضادهای درونی چیزی به دست نیاورد. کمااین که به رغم این شکست، مهره‌ها و رسانه‌های باند اصلاح طلب همچنان تاکید می‌کنند که تنها راه نجات مذاکره با آمریکاست.

در همین رابطه، فریدون مجلسی از دیپلوماتهای سابق رژیم کسانی را که به ظاهر با مذاکره مخالفت می‌کنند، به دوگانگی و دورویی متهم کرده و می‌گوید: «کسانی که راه حل مذاکره را پیشنهاد می کنند یا حداقل به دنبال آن می روند نشان می دهند که به فکر آسایش مردم و بقای مملکت هستند. به نظر من برای حل این وضعیت مذاکره بهترین راه حل است. اما آنهایی که مخالف مذاکره هستند و مدعی هستند که مذاکره با آمریکا خطای استراتژیک است اما پشت پرده با آمریکا هم صحبت می کنند، نشان از دوگانگی در داخل کشورمان است».

مجلسی در مورد تهدید بستن تنگة هرمز نیز می‌گوید:‌ «آیا ما بزرگترین سلاح اتمی یا هیدروژنی داریم؟ یا هرچیزی که بتواند از پس بزرگترین قدرت نظامی جهان برآید، که فقط بودجه نظامی آن چند برابر بیش از کل درامد نفت ایران در شرایط ازادی و متعارف و بدون تحریم است؟ آیا ما این قدرت بازدارندگی را داریم؟ من نمی دانم اصرار بر کوبیدن طبل جنگ نابرابر چه ارزشی دارد؟ درنهایت به نظر من تقابل ویرانگر نظامی تنها یک "شعار" مانند خودکشی در اخرین لحظه، باز هم می تواندنوعی شعار باشد»

اندیشه صلح


یکی دیگر از مهره‌ها وکارشناسان سیاسی رژیم به نام صادق ملکی نیز مذاکره با آمریکا را تنها راه دانسته و می‌گوید: « عقلا در دو کشور باید بدون پروا، اندیشه صلح خود را علنی و عملیاتی کنند. تجربه نشان داده است که در پس تندترین اظهارات نیز سال بسیار سخت ۹۸ کابوس نظام ولایت فقیهمی توان برای صلح بسترسازی کرد».

اما در مقابل مهره‌های باند خامنه‌ای دولت روحانی را مقصر اصلی این وضعیت می‌دانند. یکی از آنها مهرة اطلاعای رژیم به نام صادق کوشکی که با عنوان استاد دانشگاه معرفی می‌شود، می‌گوید: « خود آقای حسن روحانی هر بار در یک سخنرانی، چالشی جدی را برای کشور ایجاد می‌کند؛ روزی به سپاه و نظامیان حمله می کند. روز دیگری در خصوص معصومین نطق می کند.

روز دیگر مسائل فرهنگی را به چالش می کشد، آن هم در این وضعیت که مسئله تولید و اقتصاد به عنوان مشکلات اصلی کشور عملاً به حال خود رها شده است. شما در همین مسئله سیل به عملکرد و کارنامه دولت نگاه کنید. پس اگر دولت مادر تمام مشکلات کشور نیست، چه کسی را باید مقصر دانست؟».

شورش


سایت حکومتی عصر ایران نیز با شماتت دولت و مسئولین نظام به خاطر تصمیم به گران کردن بنزین نوشت:‌ «مگر مسؤولان ما نمی دانند هدف اصلی تحریم ها این است که مردم به ستوه آیند و شورش کنند و از داخل همه چیز را به هم بریزند؟!
مگر نمی دانند که در این طرح، به اعضای سازمان مجاهدین خلق(منافقین) -که اکنون در آلبانی مستقرند- مأموریت داده شده است بر بستر نارضایتی ها سوار شوند و جرقه شورش را بزنند...

و باز مگر نمی دانند که طبق نظرسنجی ها، میزان نارضایتی در جامعه به بالاترین میزان خود در سال های اخیر رسیده است؟! اگر نمی دانند که وای به حال ایشان و وای به حال ایران؛ اما اگر می دانند چرا این قدر روی اعصاب و روان مردم راه می روند؟!».

گفتگوی سیاسی


س: اهمیت انتشار این کتاب و حرف نو در این کتاب چیست ؟


ج: اهمیت انتشار این کتاب، از یک طرف در این است که یک تصویر جامع از دستگاه تروریستی رژیم بویژه در کشورهای غربی ارائه میکند و مشخص میشود که وقتی تروریسم روح حاکم بر این رژیم را تشکیل میدهد، نه فقط ارگانهای اطلاعاتی- امنیتی این رژیم مثل وزارت اطلاعات و سپاه، بلکه از بالاترین مقام این رژیم یعنی ولی فقیه تا شورایعالی امنیت تا وزیر خارجه و وزارتخارجه و تک تک سفارتخانه هایش در خدمت این تروریسم قرار دارند.

در این کتاب بعنوان مثال هشت سفارت این رژیم در کشورهای فرانسه، آلمان، اتریش، سوئیس، ایتالیا، آلبانی، ترکیه مثال زده شده و عملیات تروریستی وجنایتکارانه ای که از طریق این سفارتخانه ها درگذشته انجام شده توضیح داده شده است. از طرف دیگر علت انتشار کتاب تشدید تروریزم در یکی دو سال اخیر است.

در فصل اول کتاب به این سوال پاسخ میدهد که چرا رژیم آخوندی، بعد از دیماه ۱۳۹۶ چرا به سمت تروریسم خارجی بویژه علیه سازمان مجاهدین روی آورده است. یادآوری میکنم که شخص خامنه ای بعد از قیام دیماه ۹۶ علت و موتور قیام را صریحا سازمان مجاهدین مسبب دانسته و بعد هم دست به تهدید زد. همزمان علی شمخانی دبیر شورایعالی امنیت هم سازمان مجاهدین را تهدید کرده و بعد هم استارت طرح تروریستی علیه گردهمایی در آلبانی در نوروز ۹۷ و همچنین گردهمایی در ویلپنت در خرداد ۹۷ زده شد.

س: سفارتخانه‌های رژیم در دستگاه ترور رژیم که توضیح دادید، چه نقشی و چه کارکردی دارند.


ج: در سفارتخانه های رژیم یک بخش مجزا اختصاص به ایستگاه اطلاعات دارد که سایر پرسنل اجازه ورود به آنرا ندارند. مثلا در سفارت رژیم در بن طبقه سوم آن اختصاص به وزارت اطلاعات داشت. یا درعراق ساختمانی که ماموران اطلاعاتی درسال بسیار سخت ۹۸ کابوس نظام ولایت فقیه آن مستقر بودند از سفارت جدا بوده است.

باید اضافه کنم که در برخی از سفارتها که رسما سفارت در کنترل سپاه قرار دارد مثل کشورهای عراق و افغانستان و لبنان و سوریه سفارت در کنترل نیروی قدس سپاه قرار دارد. مثال سفارت اتریش و اسدالله اسدی: همچنین در اتریش محلی که اسدالله اسدی در سفارت مستقر بوده یک محل مستقل بوده است. سفارت اتریش در سالهای اخیر نقش فرماندهی امور وزارت اطلاعات در خاک اروپا را داشته است. هواپیمایی ایران ایر امکانات جداگانه ای در اختیار مصطفی رودکی و بعد هم اسدالله اسدی قرار میداده است.

در حالیکه اسدالله اسدی که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ بعنوان دبیر سوم در سفارت رژیم درعراق مستقر بوده و کارشناس مواد منفجره است، در طراحی عملیات تروریستی و کارگذاری بمبهای کنار جاده ای در کشور عراق با همکاری مزدوران نیروی قدس سپاه نقش مستقیم در کشتن بیش از ششصد آمریکایی داشته است.

نقش پشتیبان


همچنین سفارت رژیم در فرانسه که نقش پشتیبانی این عملیات تروریستی ویپلنت را داشته است و احمد ظریف که در تردد بوده و نفر بعدی که جایگزین احمد ظریف شده و بعدا توسط دولت فرانسه اخراج شده است. استفاده از پاسپورت دیپلماتیک: تروریستهای رژیم بطور گسترده از پاسپورت دیپلماتیک استفاده کرده اند. از جمله در ترور دکتر کاظم رجوی ۱۳ تروریست اعزامی همه پاسپورت دیپلماتیک داشته اند.

در همین کیس تروریستی علیه مراسم گردهمایی ایرانیان در پاریس، اسد الله اسدی پاسپورتی که دارد با هویت واقعی اش متفاوت است و محل تولدش تهران ذکر شده در حالیکه متولد خرم آباد است و پدرش هم در ستاد پشتیبانی جنگ درخرم آباد بوده و اساسا خانواده اش در لرستان هستند. مثال دیگر سفارت در آلبانی: در یک نمونه دیگر سفارت رژیم در آلبانی که تحت کنترل وزارت اطلاعات قرار گرفته و یک مدیرکل آن بعنوان سفیر مستقر شده است.

س: شما از نقش سفارت‌‌خانه‌های رژیم در سیاست صدور تروریسمش صحبت کردید، وزیران خارجة رژیم در این رابطه چه نقش و چه جایی دارند؟


ج: تاریخچه عملیات تروریستی رژیم آخوندی بخوبی نشان میدهد که وزارت خارجه و وزیر آن، نقش پشتیبانی از عملیات تروریستی توسط وزارت اطلاعات و همچنین نیروی قدس سپاه را داشته است. بعنوان مثال علی اکبر ولایتی که وزیر خارجه دیکتاتوری آخوندی بمدت ۱۶ سال وزیر خارجه رژیم آخوندی بوده و در حال حاضر رئیس امور بین الملل دفتر علی خامنه ای است.

طبق احکام بین المللی بخاطر مشارکتش در عملیات تروریستی آمیا در آرژانتین در سال ۱۹۹۴ و همچنین عملیات تروریستی میکونوس در سپتامبر ۱۹۹۲ تحت تعقیب بین المللی قرار دارد. در۱۳ ژوئیه سال ۲۰۱۸ دولت آرژانتین از دولت روسیه و دولت چین درخواست استرداد علی اکبر ولایتی را در مسافرت به این کشورها کرده بود.

منوچهر متکی که از ۲ شهریور ۱۳۸۴ تا ۲۲ آذر ۱۳۸۹ وزیر خارجه دولت محمود احمدی نژاد بوده، مطابق شهادت شهود از جمله یکی از اقوام نزدیکش یکی از اعضای جوخه اعدام و شکنجه گر در شهر دره گز در استان گرگان بوده است. در طی دوره ای که او سفیر رژیم در ترکیه طی سالهای ۱۳۶۴ تا ۱۳۶۸ بوده دهها ترور توسط رژیم در ترکیه انجام شده که توسط سفیر رژیم در ترکیه یعنی منوچهر متکی پشتیبانی و حمایت شده است.

شکنجه


در یک عملیات تروریستی، در آبان۱۳۶۷ تروریستهای سفارت رژیم در استانبول مجاهدی را ربودند و پس از شکنجه قصد انتقالش به ایران را داشتند. این فرد که ابوالحسن مجتهدزاده نام داشت موفق شد با استفاده از یک موقعیت استثنایی از چنگال تروریستها فرار کند. این فرار پرده از چهره متکی و سایر دیپلمات تروریستهای سفارت آخوندی در استانبول برداشت و در مصاحبه هایش نقش مستقیم منوچهر متکی در این اقدام تروریستی را شهادت داده است.

وزیر خارجه عضو شورایعالی امنیت ملی: مطابق گزارشات رسمی منتشر شده در رسانه های رژیم شخص وزیر خارجه یکی از اعضای اصلی و کلیدی شورایعالی امنیت ملی رژیم آخوندی محسوب میشود. کلیه طرحهای تروریستی و مداخلات جنگ افروزانه رژیم در آنجا تصمیم گیری شده و بطور مستقیم در جریان اینگونه تصمیمات میباشد.

نقش محمد جواد ظریف وزیر خارجه رژیم در عملیات تروریستی


محمد جواد ظریف بعنوان یکی از اعضای اصلی شورایعالی امنیت ملی رژیم درجریان طرح تروریستی ویپلنت پاریس که در ژانویه ۲۰۱۸ در شورایعالی امنیت رژیم مورد تصویب قرار گرفته بوده است. اسدالله اسدی که به اتهام حمل بمب در کشورسال بسیار سخت ۹۸ کابوس نظام ولایت فقیه بلژیک زندانی است سالها با عنوان دبیر سوم در سفارت اتریش مستقر بوده که تحت مسئولیت وزیر خارجه قرار داشت.

ظریف در تاریخ یکشنبه ۲۸ آوریل ۲۰۱۹ در مصاحبه ای که با تلویزیون فکس نیوز انجام داد مدعی شد که «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرگز آمریکایی‌ها را نکشته است »، علاوه بر آن طی سال گذشته ۵ نفر از دیپلمات تروریستهای رژیم که همه زیر دست ظریف بوده اند از کشورهای مختلف اخراج شده اند.

محمد جواد ظریف شخصا دارای ارتباطات گسترده ای با بالاترین مقامات وزارت اطلاعات که در طرحهای تروریستی شرکت داشته اند بوده است. از جمله محمد جواد ظریف از دوستان نزدیک و خانوادگی سعید امامی معاون وزیر اطلاعات که دهها ترور را در داخل و خارج ایران انجام داده بوده است.

ظریف در سال ۱۳۶۳ به همراه سعید امامی در جلسات سازمان ملل شرکت کردند، ظریف در یک مصاحبه گفته «در کمیته سوم، بحث حقوق بشر به تازگی علیه ایران مطرح شده بود. بنده مسئول این کمیته شدم و آقایان سعید امامی و سیروس ناصری نیز به عنوان همراه من، در جلسات شرکت می‌کردند.»

اتهام تروریستی


محمد جواد ظریف طی سالهایی که نمایندگی رژیم در سازمان ملل در نیویورک بود، غلامحسین محمد نیا ، رئیس ایستگاه اطلاعات رژیم زیر دست وی در همان دفتر نمایندگی رژیم در سازمان بود و پروژه های مشترکی را با هم دنبال میکردند. غلامحسین محمد نیا بعنوان سفیر رژیم در این کشور در نوامبر ۲۰۱۸ به اتهام اقدامات تروریستی توسط دولت آلبانی اخراج شد.

ظریف دارای ارتباطات نزدیکی با رضا امیری مقدم، «رئیس سازمان اطلاعات خارجی و نهضتها» و معاون وزارت اطلاعات است که فرماندهی طرح تروریستی ویپلنت پاریس را اجرا کرده است. بعنوان مثال در جلسه ای بنام بزرگداشت محمد باقر حکیم با عنوان همایش حکیم، محور و وحدت عصر شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ با حضور محمد جواد ظریف، رضا امیری مقدم در دانشگاه تهران شرکت کرده است.

بخشی از وزارت اطلاعات در وزارت خارجه: نکته دیگری که باید اشاره کنم این است که یک بخش از معاونت خارجی وزارت اطلاعات که الان اسمش سازمان اطلاعات خارجی و نهضتها گذاشته اند و به اسم « اداره کل بررسی گزارشات» شناخته میشود در خود وزارت خارجه مستقر هستند. یک نسخه از تمام گزارشاتی که از سفارتهای مختلف میرسد به دست این اداره کل میرسد. این اداره کل دروزارتخارجه با کد ۲۱۰ شناخته میشود

س: خود خامنه‌ای در این طرحها و توطئه‌های تروریستی چه نقشی دارد؟ آیا خطوط کلی را مشخص می‌کند، یا در هر طرح و توطئه‌یی وارد می‌شود؟


ج: نقش خامنه ای از دو وجه در این کتاب توضیح داده شده است: ابتدا نقش خامنه ای در تصمیم گیریهای تروریستی توضیح داده شده که عملیات تروریستی نهایتا توسط شخص خامنه ای تصویب و نهایی میشود. در این شماتیک ارتباط بین خامنه ای و ارگانهای تروریستی شامل دفتر امور ویژه ، شورایعالی امنیت ملی ، وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و نیروی قدس نشان داده شده (نمایش شماتیک و توضیح آن)

در ادامه آن احکام دادگاههای بین المللی که درآنها نقش خامنه ای بعنوان بالاترین تصمیم گیرنده تروریزم صریحا اسم برده شده است. به دو نمونه که در کتاب هم آورده شده اشاره میکنم: بخشهایی از ترجمه حکم دادگاه میکونوس در مورد آمرین این جنایت (حکم دادگاه میکونوس در تاریخ ۱۰آوریل ۱۹۹۷صادر گردید)

کمیته امور ویژه تصمیم میگیرد


رهبر انقلاب در ایران به منزله مجتهد وپیشوای مسلمانان نمیباشد، بلکه پدیده نوی است که بعد از انقلاب اسلامی بوجود آمده ست. این رهبر با اینکه یک روحانی بلند مرتبه است ولی به امور سیاسی میپردازد نه امور مذهبی. رهبری مذهبی کماکان درسال بسیار سخت ۹۸ کابوس نظام ولایت فقیه اختیار آیات عظام میباشد.

عملیات اجرایی در این کمیته شروع میگردند. وقتی تصمیم ترور فردی یا گروهی گرفته میشود، رهبر انقلاب به عنوان مقام سیاسی آن را تأیید وتنفیذ میکند. بدینوسیله رهبر انقلاب دستور ومإموریت مخفی برای کشتن انسانهایی را میدهد، بدون اینکه دادگاهی تشکیل ورأیی صادر شده باشد. این اشخاص که باید کشته شوند یا مخالف سیاسی حاکمیت میباشند ویا به دلایل دیگر رژیم وجود آنها را مضر تشخیص میدهد ولی بطور اصولی رهبران سیاسی احزاب وگروههای مخالف رژیم، به این صورت سر به نیست میگردند...

بخشی از ترجمه حکم دادگاه تجدید نظر جنایی رم در مورد ترور محمد حسین نقدی نیابت قضایی بین المللی ۲۷و ۲۸مارس ۲۰۰۶ «.......علیه آقای نقدی , دستور قتل به صورت فتوا توسط خامنه ای داده شده بود که از سوی بخش عملیاتی وابسته به وزارت اطلاعات می بایستی انجام گرفته باشد... در روز ۱۶مارس ۱۹۹۳عملیات درمورد نقدی صورت گرفت و او به قتل رسید....

این فتوا به کمیته ی ماموریتهای ویژه داده شد. در این کمیته آقای فلاحیان انتخاب شد که این دستور را عملی سازد. او عضو این کمیته بود و همینطور وزیراطلاعات بود....ابتدا نیاز به یک سری اطلاعات است. دراین رابطه آقای فلاحیان , اطلاعات خودش را از طریق سفارتخانه ایران جمع آوری کرد. فتوا در سال ۱۹۹۰تا ۱۹۹۱داده شد...

س: خب شما از نقش سفارتخانه‌های رژیم به عنوان مراکز طرح و توطئه‌های تروریستی و حتی از نقش تک تک وزرای خارجة رژیم و باصطلاح دیپلوماتهایش صحبت کردید، متقابلاً مقاومت ایران از دولتهایی که رژیم خاک کشورهایشان را عرصة تاخت و تاز تروریستی خود قرار داده و از مجامع بین‌المللی چه انتظاری دارید؟


ج: در انتهای کنفرانس خواسته های مشخصی اعلام شد که برای جلوگیری از تکرار تروریسم رژیم باید انجام شود و به سیاست مماشات با این رژیم پایان داده شود:
یکم. لیست گذاری تروریستی وزارت اطلاعات (اشاره به نقش مشترک وزارت اطلاعات و سپاه و ضرورت لیست گذاری مثل سپاه)
دوم. لیست گذاری خامنه ای و بیت خامنه ای بعنوان بالاتر آمر اقدامات تروریستی
سوم. اخراج ماموران وزارت اطلاعات و همچنین مزدورانی که در شبکه اطلاعاتی وزارت اطلاعات در کشورهای اروپایی قرار دارند
چهارم. بستن سفارتها و مراکز وزارت اطلاعات در آنها
پنجم. قطع منابع مالی تروریسم، شامل تحریم نفت و گاز و پتروشیمی
ششم. به رسمیت شناختن حق مردم ایران برای مقاومت و آزادی

مطالب مرتبط

روحانی شرایط را سخت اعلام کرد و به استغاثه از کشورهای همسایه روی آورد

تحریم کامل نفت رژیم ایران به اجرا گذاشته شد
لطفا به اشتراک بگذارید: