کنفرانس مطبوعاتی در واشینگتن-معرفی کتاب فرستادن ترور رژیم ایران

کنفرانس مطبوعاتی در واشینگتن-معرفی کتاب فرستادن ترور رژیم ایران

کنفرانس در دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشینگتن

معرفی کتاب «فرستادگان ترور رژیم ایران، چگونه سفارتهای آخوندها شبکه قتل و جاسوسی را هدایت میکنند»

روز چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ماه، در یک کنفرانس مطبوعاتی که با حضور خبرنگاران و نمایندگان رسانه های خبری بین‌المللی در دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشینگتن برگزار شد، کتاب «فرستادگان ترور رژیم ایران، چگونه سفارتهای آخوندها شبکه قتل و جاسوسی را هدایت میکنند» معرفی شد.

این کتاب شامل سه تقریظ است که توسط فرماندار تام ریج، وزیر پیشین امنیت داخلی آمریکا، فرانسیس تاونزند مشاور سابق امنیت داخلی آمریکا، و لوئی فری رئیس پیشین اف بی آی در ضرورت انتشار این کتاب نوشته شده است.

کتاب فرستادگان ترور رژیم ایران، در ۱۹۴ صفحه‌ و در شش فصل تدوین شده و در اختیار رسانه های بین المللی و هیئت‌های دیپلماتیک ، سنای آمریکا، مجلس نمایندگان آمریکا و ارگانهایی که در واشینگتن هستند قرار داده شده است.

در این کنفرانس، که با مدیریت سفیر آدام ارلی، سخنگوی پیشین وزارت خارجه امریکا برگزار شد، ابتدا علی صفوی عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت توضیحاتی درباره ضرورت انتشار این کتاب در شرایطی که رژیم بیش از پیش به اقدامات تروریستی در کشورهای مختلف روی آورده است ارائه داد . سپس علیرضا جعفرزاده معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت، به تشریح اجزاء این کتاب پرداخت. وی گفت:

سفارتهای رژیم در کشورهای غربی، پایگاه امنی برای حضور ماموران وزارت اطلاعات برای انجام عملیات تروریستی هستند. این سفارتها در گذشته نقش کلیدی در عملیات تروریستی رژیم در کشورهای مختلف ایفا کرده اند.

وی با یادآوری اقدامات و توطئه های رژیم علیه مقاومت در کشورهای مختلف از جمله پاریس و آلبانی، و نقش تنگاتنگ وزارت اطلاعات رژیم با سپاه پاسداران، گفت: رژیم تنها در سال ۲۰۱۸ ده اقدام یا توطئه تروریستی در اروپا و آمریکا را علیه مجاهدین سازمان داد. وی خواستار لیست گذاری تروریستی وزارت اطلاعات رژیم و بستن سفارتخانه های رژیم در کشورهای مختلف بعنوان مراکز پیشبرد تروریسم حکومت آخوندی شد.

در فصل اول کتاب «فرستادگان ترور رژیم ایران، چگونه سفارتهای آخوندها شبکه قتل و جاسوسی را هدایت می‌کنند» تأکید شده که رژیم در تنگنای بحرانهای مرحله پایانی و مواجه با خطر قیام سرنگونی، تنها راه برون رفت خود را در تروریسم و شیطان سازی علیه مجاهدین وشورای ملی مقاومت یافته است. در فصل دوم این کتاب به نقش کلیدی و محوری سفارتهای حکومت آخوندی در عملیات تروریستی از جمله در آلبانی، اتریش، فرانسه، آلمان، ایتالیا، سوئد و ترکیه پرداخته شده است. در این فصل هم‌چنین نمونه‌هایی از کارکردهای سفارتخانه‌های رژیم علیه مجاهدین، به ویژه در آلبانی تشریح شده است.

بررسی برخی از سرکردگان عملیات تروریستی رژیم از جمله رضا امیری مقدم، اسدالله اسدی، غلامحسین محمدنیا، مصطفی رودکی و ارض‌پیما محتوای فصل سوم کتاب است.

فصل بعدی کتاب توضیح می‌دهد که چگونه تروریستهایی مانند محمد جعفری صحرارودی، انیس نقاش و کاظم دارابی پس از بازگشت به ایران ارتقا درجه یافته و در کنار سران حکومت آخوندی به طراحی توطئه‌های جدید مشغول می‌شوند.

فصل پنجم کتاب «فرستادگان ترور رژیم ایران، » به نشان دادن ساختار تصمیم‌گیری برای طراحی و انجام عملیات تروریستی در حکومت آخوندی اختصاص دارد و در آن نقش ویژه دفتر خامنه‌ای و همچنین ارگانهایی نظیر شورای عالی امنیت رژیم، وزارت اطلاعات، نیروی تروریستی قدس و اطلاعات سپاه پاسداران توضیح داده شده است.

در فصل بعدی، به همکاریهای تنگاتنگ وزارت اطلاعات رژیم و سپاه پاسداران در انجام اقدامات تروریستی پرداخته شده

و در بخش پایانی ، با جمع‌بندی فصول کتاب، نتیجه‌گیری شده که آمریکا واروپا برای خلاصی از تهدیدهای تروریستی حکومت آخوندی باید وزارت اطلاعات را نیز همانند سپاه پاسداران در لیست سازمانهای تروریستی خارجی خود قرار داده و سفارتهای رژیم را ببندند و مأموران وزارت اطلاعات را تحت تعقیب قرار دهند.

کنفرانس مطبوعاتی علیرضا جعفرزاده – دفتر شورا واشنگتن -۱۱ اردیبهشت۹۸
لطفا به اشتراک بگذارید: