واشینگتن تایمز-گروه اصلی اپوزیسیون گفت باید وزارت اطلاعات رژیم لیست گذاری شود

واشینگتن تایمز-گروه اصلی اپوزیسیون گفت باید وزارت اطلاعات رژیم لیست گذاری شود

واشینگتن تایمز نوشت : گروه اصلی اپوزیسیون ایران روز چهارشنبه گفت دولت ترامپ باید وزارت اطلاعات رژیم ایران را به لیست گروه های تروریست خارجی اضافه کند تا ماموران حکومت تهران را بتوان برای اعمال مختلف تروریستی که طی دهه ها مرتکب شده اند، مورد حسابرسی قرار داد.

در کنفرانس مطبوعاتی دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشینگتن، علیرضاجعفرزاده گفت، ماموران سرویس های وزارت اطلاعات و امنیت رژیم ایران از نزدیک با نیروی قدس سپاه پاسداران عمل می کنند و نیروهای نیابتی تروریستی را در سراسر جهان آموزش میدهند، آنها همچنان بشدت در تروریسم علیه دشمنان رژیم ایران شرکت دارند.

وی تاکید کرد آمریکا در جنگ با تروریسم باید وزارت اطلاعات رژیم ایران را بعنوان یک سازمان تروریستی لیست گذاری کند.

واشینگتن تایمز افزود: فراخوان شورای ملی مقاومت، برای افزودن وزارت اطلاعات رژیم ایران به لیست تروریستی وزارت خارجه یک روز قبل از اتمام ضرب الاجل معافیت های دولت ترامپ برای برخی از بزرگترین واردکنندگان نفت و گاز از رژیم ایران را داده شده است.دولت ترامپ اخیراً نیز سپاه پاسداران را در لیست رسمی تروریستی قرار داد و اولین بار است یک شاخه نظامی رسمی یک کشور خارجی این چنین لیست گذاری میشود.

بنا به گزارش شورای ملی مقاومت، شبکه اروپایی تروریسم رژیم، در سفارتشان در اتریش عمل می کند و افسران اطلاعات رژیم توطئه تروریستی علیه اهدافی در آمریکا انگلستان آلمان هلند ترکیه آلبانی دانمارک و فرانسه را هماهنگ کرده اند .

این گزارش می گوید، کشورهای اروپایی ۵دیپلمات رژیم ایران را بخاطر نقش مشکوک آنها در حملات طراحی شده در فرانسه وآلبانی اخراج کردند. در آلبانی دو مامور اطلاعات رژیم ایران دستگیر شده و سفیر رژیم بخاطر ارتباط مشکوک آن با طرح بمب گذاری در مراسم جشن نوروزی در تیرانا اخراج شد.

اسدالله اسدی رئیس ایستگاه وزارت اطلاعات و امنیت رژیم در اروپا، در آلمان دستگیر شد و بخاطر اتهامات تروریستی مربوط به طرح بمب گذاری علیه گردهمایی مخالفان ایرانی در پاریس به بلژیک مسترد شد....
لطفا به اشتراک بگذارید: