اعتراف گیریهای مسخره و مهوع برای قدرت نمایی پوشالی رژیم

اعتراف گیریهای مسخره و مهوع برای قدرت نمایی پوشالی رژیم

اعتراف‌گیریهای مسخره و مهوع برای قدرت‌نمایی

ستاد اجتماعی مجاهدین

وارد شدن سپاه پاسداران در لیست تروریستی آمریکا، یک کلان ضربه استراتژیک بر پیکر پوسیده نظام ولایت‌فقیه بود. سپاه پاسداران اصلی‌ترین اهرم سرکوب در داخل و صدور تروریسم و بنیادگرایی رژیم آخوندی در خارج کشور است. یعنی دو پایة اصلی بقای رژیم .

با سرکوب در داخل همه آشنا هستند. در مورد اهمیت پایه دوم، یعنی دخالت در کشورهای منطقه و صدور تروریسم در بقای نظام ولایت فقیه، خامنه ای گفت : «اگر در سوریه نجنگیم، باید در کرمانشاه، همدان و استانهای دیگر ایران بجنگیم».

از اینجا میتوان حقانیت سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت ایران را بعنوان تنها نیرویی که مصرانه خواهان لیست گذاری سپاه بودند، دریافت .

برهم خوردن تعادل درونی رژیم پس از لیست گذاری سپاه را هم می‌توان بطور بلافصل در اعلام بریدگی پاسدار جعفری سرکرده سپاه پاسداران و جایگزینی او با پاسدار سلامی دید!

ساده‌انگاری است که فکر کنیم خامنه‌ای از تأثیرات مخرب جایگزینی فرمانده سپاه آنهم چند روز پس از لیست‌گذاری تروریستی بر روحیه پاسداران و بسیجی‌های وارفته خبر نداشته و برای کم کردن ریزش و بریدگی بدنه سپاه و بسیج فکری نکرده باشد! او بطور عاجل نیازمند شاخ و شانه‌ کشیدن و قدرت‌نمایی است.
لطفا به اشتراک بگذارید: