فعالیت های کانون های شورشی علیه حاکمیت دیکتاتور آخوندی

فعالیت های کانون های شورشی علیه حاکمیت دیکتاتور آخوندی

کانون‌های شورشی ماه اردیبهشت را با شتاب دادن به فعالیت‌های خود آغاز کرده و در سراسر میهن با توانی مضاعف لانه‌ها و مظاهر سرکوب و جاسوسی پاسداران و عناصر سرکوب رژیم ضدبشری را هدف فعالیت‌های خود قرار دادند.


دور نیست که در یک لهیب سراسری که از آتشفشان قیام خلق و مردم تحت ستم ایران زبانه می‌کشد سراپای رژیم جور و جنایت در تمامیتش واژگون و بر ویرانه‌های آن ایرانی نوین ساخته شود.


 بخشی از این فعالیت‌ها :



تهران


کانون شورشی ۵۹۶


رزمندگان این کانون موفق شدند در روز ۱۱اردیبهشت ماه در یک تهاجم دلیرانه با به آتش کشیدن سردر لانه جاسوسی و خیانت رژیم موسوم به پایگاه بسیج ضدمردمی، پایان سیاهی و ظلمت این رژیم فرتوت را نوید بدهند.



کانون شورشی ۹۹۹


این کانون شورشی در یک اقدام متهورانه در یکی از خیابان های تهران و هنگامی که خودروهای هموطنان در خیابان تردد می‌کردند با به آتش کشیدن تابلوی بزرگ تصویر منحوس خامنه‌ای شعله‌های امید به فردایی روشن را در دل هموطنانمان بر افروختند.



آذربایجان شرقی


کانون شورشی ۱۵۹


این کانون شورشی در یک شناسایی و کمین‌گذاری دلیرانه موفق شد در روز ۱۳اردیبهشت در یکی از خیابان‌ها نماد ظلمت این رژیم یعنی تصویر ولی‌فقیه ارتجاع را به آتش کشیده و نابود کنند. باشد تا در فرازی دیگر بیت‌العنکبوت او را نیز مردم دلیر ایران زیر و زبر کنند.



اردبیل


کانون شورشی ۵۲۰


رزمندگان کانون شورشی ۵۲۰در شمال غرب کشور در تهاجمی دیگر و در پیوندی ناگسستنی با سایر برادران و خواهرانشان در سرتاسر کشور موفق شدند تابلو بزرگ لانه جاسوسی و خیانت رژیم موسوم به پایگاه بسیج ضدمردمی ثارالله در این شهر را با مواد رنگی در یک کمین هوشیارانه منهدم نمایند. این هشداری بود که کانون‌های شورشی دلیر می‌توانند از هر فرصتی برای به زیر کشیدن این حکومت ظالم استفاده نموده و زمینه‌ساز سرنگونی محتوم این رژیم باشند.

لطفا به اشتراک بگذارید: