مریم رجوی- اظهارات آخوند روحانی بار دیگر نشان داد که پروژه‌های ضدملی اتمی باید برچیده شود

مریم رجوی- اظهارات آخوند روحانی بار دیگر نشان داد که پروژه‌های ضدملی اتمی باید برچیده شود

در باره اعلام عدم التزام رژیم به تعهداتش در برجام رئیس جمهور برگزیده مقاومت گفت:

اظهارات آخوند روحانی بار دیگر نشان داد که پروژه‌های ضدملی اتمی باید برچیده شود. رژیم برای بقای خود نیازمند تسلیحات کشتار جمعی و جنگهای منطقه ای است.

خانم رجوی افزود: سیل‌زدگان و زحمتکشانی که ماهها حقوق ناچیزشان را دریافت نکرده‌اند به رژیم می‌گویند: سوریه را رها کن

مقاومت ایران از این پیشتر بارها و بارها اعلام کرده است : اجرای کامل قطعنامه های شورای امنیت، توقف کامل غنی‌سازی، پذیرش پروتکل الحاقی و دسترسی آزادانه بازرسان به مراکز و تأسیسات مشکوک رژیم، لازمه دست کشیدن آخوندها از بمب اتمی است.

رژیم آخوندی در گرداب اتمی، به خودزنی و تشبثات تحمیلی در سالگرد خروج آمریکا از برجام روی آورد و ۴روز بعد از تحریم و ممنوعیت فروش مازاد مواد غنی‌شده و آب سنگین، اعلام کرد که به التزاماتش در برجام پایبند نیست.


این خودزنی روز چهارشنبه ۱۸اردیبهشت، توسط رئیس‌جمهور ارتجاع و همچنین در بیانیه رسمی شورایعالی امنیت آخوندها اعلام شد:


تلویزیون رژیم ـ ۱۸اردیبهشت۹۸:


شورای عالی امنیت ملی با صدور بیانیه‌یی مهم خطاب به کشورهای عضو برجام اعلام کرد ایران از امروز ۱۸اردیبهشت ۹۸برخی اقدامات خود را در توافق برجام متوقف می‌کند و ۶۰روز مهلت به کشورهای باقیمانده در برجام برای اجرای تعهدات خود به‌ویژه در حوضه‌های بانکی و نفتی می‌دهد. در این بیانیه آمده است: با وجود آن که جمهوری اسلامی ایران در طول یک‌سال گذشته و پس از خروج غیرقانونی آمریکا از توافق برجام و نقض مصوبات شورای امنیت سازمان ملل ‌متحد نهایت خویشتنداری را از خود نشان داده و به‌ درخواست دیگر اعضای برجام فرصت قابل توجهی در اختیار آنها قرار داده است اما متأسفانه این حسن‌نیت و خویشتنداری هوشمندانه مردم ایران بی‌پاسخ مانده و غیر از صدور بیانیه‌های سیاسی هنوز هیچ سازوکار عملیاتی برای جبران تحریم‌های آمریکا مستقر نشده است. بنابراین جمهوری اسلامی ایران برای تأمین حقوق خود و بازگرداندن توازن به مطالبات طرفین در این توافق گزینه‌یی غیر از کاهش تعهدات ندارد.


 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: