نمایش جمعه تهران-کاهش تعهدات برجام می توانست یکسال پیش صورت بگیرد

نمایش جمعه تهران-کاهش تعهدات برجام می توانست یکسال پیش صورت بگیرد

درجمعه بازار ولایت فقیه در تهران، آخوند محمد جواد علی اکبری امام جمعه نمره موقت خامنه ای در فرافکنیهای مضحکی مدعی شد که کشورهای اروپایی هم گرفتار قیامها هستند و هم در جریان برجام گرفتارند و با تهدید و فشارهای آمریکا مواجه هستند!!

مسئله روز ما اقدامی است که شورای امنیت ملی شورای عالی امنیت ملی تصمیم گرفت و رئیس جمهور محترم نوشت و اعلام کرد در اقدام متقابل با بد عهدیهای رژیم جهانخوار آمریکا و در مقابله با کم کاری و ضعف اقدام دولتهای اروپایی اقدامی حقوقی قانونی مبتنی بر توافق نامه برجام طبق بند 26 و ۳۶ این توافقنامه.

اقدامی که می توانست سال گذشته بعد از خروج آمریکا از برجام صورت بگیرد هر کشوری از این کشورهای اروپایی هم گرفتار تر از دیگری است انگلستان گرفتار برگزیت و خروج از جریان اتحادیه اروپاست فرانسه ماجرای قیام مردم و جلیقه سبزها رو می بینیددر جریان برجام هم گرفتارند اگر بخواهند منافع خودشان را حفظ کنند باید با جمهوری اسلامی همکاری کنند از طرف دیگر مواجهه با تهدید های آمریکا و فشارهای آمریکا هستند

رادیو تهران(رژیم) ۲۰/۲/۹۸

شریعتمداری : این اظهارنظر آقای ظریف می‌تواند دشمن را با این اشتباه در محاسبات روبه‌رو کند که بیانیه اخیر را چندان هم جدی نگیرد!»


کیهان خامنه‌ای می‌افزاید:‌.... اولین اقدام ما که در بیانیه بر آن تأکید شده است بلافاصله قابل اجراء نیست! و حال آن که می‌توانستیم اقداماتی نظیر غنی‌سازی ۲۰درصد و یا آغاز به کارگیری آبشار سانتریفوژهای تیپ IR۸ را به‌عنوان اولین اقدام مطرح کنیم.


کیهان خامنه‌ای با تأکید بر این‌که: عدم پایبندی کشورهای عضو (چه آمریکا و چه اروپا) مدتهاست (حداقل یک‌سال است) که اتفاق افتاده و جا داشت از همان هنگام مورد استناد قرار می‌گرفت، بیانیه شورای امنیت نظام را کف مطالبات دانسته و می‌افزاید:‌صدور بیانیه «دیرهنگام» بوده است، انگار بعد از ۱۲ماه فرصت به کشورهای یاد شده، یک مهلت دو ماهه دیگر نیز به آنها داده‌ایم!

لطفا به اشتراک بگذارید: