فعالیت های کانون های شورشی علیه رژیم سرکوبگر آخوندی

فعالیت های کانون های شورشی علیه رژیم سرکوبگر آخوندی

کانون‌های پرتپش شورشی هم‌چنان در اردیبهشت ماه بر فعالیت‌های خود می‌افزایند و سالی نو و عاری از ظلم نوید می‌دهند.


این رزمندگان راه آزدای با بر افروختن شعله‌های امید، شب را می‌شکافند و در سراسر میهن با توانی مضاعف لانه‌ها و مظاهر سرکوب و جاسوسی پاسداران و عناصر سرکوب رژیم ضدبشری را هدف فعالیت‌های خود قرار می‌دهند.


کانون‌های شورشی مجاهد خلق به دشمن درمانده این پیام را می‌دهند که دور نیست که بر ویرانه‌های حکومت لرزانشان ایرانی نو و عاری از ظلم بنا شود


کانون‌های شورشی در شهرهای آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، خوانسار، اردبیل، اسلام‌آباد و بلوچستان شعله‌های مقاومت یک ملت را بر افروختند:


آذربایجان شرقی-کانون شورشی ۱۶۹


رزمندگان دلیر این کانون در یک عملیات شجاعانه در ساعتهای آغازین روز ۱۸اردیبهشت ماه توانستند با به آتش کشیدن تابلوی بزرگ رژیم در یکی از بلوارها که عکس خمینی و خامنه‌ای در آن به چشم می‌خورد آن را منهدم کنند و به رژیم بگویند که کانون‌های شورشی در کمینند.


آذربایجان غربی- کانون شورشی ۴۴۴


این کانون شورشی در یک اقدام متهورانه در بامداد روز ۱۹ اردیبهشت ماه موفق به آتش کشیدن تابلوی بزرگ عکس منحوس خامنه‌ای جنایتکار در یکی از خیابان‌ها شد. آنها به ولی‌فقیه ارتجاع این پیام را یادآور شدند که به‌زودی لانه عنکبوتیت در جماران نیز در آتش خشم و قیام اقشار ستمدیده مردم ایران خواهد سوخت و خامنه‌ای از این سرنوشت گریزی نخواهی داشت.


خوانسار-کانون شورشی ۵۹۸


ظلمت ستیزان این کانون شورشی با به آتش کشیدن مظهر سرکوب بر سردر لانه جاسوسی رژیم موسوم به پایگاه بسیج ضدمردمی در طلوع صبح روز ۱۸ اردیبهشت ماه به ظالمان نظام آخوندی این پیام را ارسال کردند که دیگر هیچ گریزگاهی برایشان متصور نیست و کانون‌های شورشی در سراسر میهن در کمین‌اند تا آسمان این میهن را غرق ستارگان شب سوز سازند.

لطفا به اشتراک بگذارید: