تظاهرات دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به طرحهای سرکوبگرانه رژیم

تظاهرات دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به طرحهای سرکوبگرانه رژیم

دانشگاه تهران: تظاهرات و تجمع اعتراضی دانشجویان ـ ۲۳ اردیبهشت۹۸

شعار دانشجویان: دانشجو میمیرد ذلت نمیپذیرد

تظاهرات داشجویان دانشگاه تهران

علیه طرحهای سرکوبگرانه حکومت آخوندی

صبح روز دوشنبه دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به طرحهای سرکوبگرانه حکومت آخوندی که بعد از انتصاب آخوند ابراهیم رئیسی جلاد زندانیان سیاسی قتل عام شده درسال۶۷ در سطوح مختلف جامعه و ازجمله در دانشگاهها بالا گرفته است، دست به تجمع و تظاهرات زدند

دانشجویان در تظاهرات خود به اقدامات رژیم برای اجرای طرحهای سرکوبگرانه حکومتی تحت عنوان دجالگرانه عفاف و حجاب

و قوانین کمیته انضباطی اعتراض کردند و در محوطه دانشگاه به تظاهرات پرداختند.

هنگامی که مزدوران بسیجی و پاسداران تروریست لباس شخصی به تجمع دانشجویان حمله کردند، دانشجویان با شعارهای بیشرف بی شرف به مقابله با آنها پراختند.

دانشجویان دانشگاه تهران طی هفته گذشته شاهد حضور و استقرار مزدوران بسیجی در همراهی با ماموران سرکوبگر، به منظور افزایش جو ارعاب در دانشگاه بوده اند.

دانشجویان به مقابله با اراذل حزب‌الهی پرداختند و صحن دانشگاه به همان‌ شکلی درآمد که خامنه‌ای نمی‌خواست و از آن وحشت داشت: درست در شرایطی که خامنه‌ای و پاسدارانش دستپاچه اوضاع متشنج در خلیج‌فارس هستند و نفراتش مستمراً به پاسداران و بسیجی‌ها دلداری می‌دهند که نترسید! وحشت نکنید! و در شرایطی که رژیم با ریزش شدید نیروهایش روبه‌روست صحنه درگیری و اعتراض دانشجویان و اراذل چماق‌دار خامنه‌ای نشان داد رژیم در تهران و قلب حاکمیتش با مشکلات بسیار جدی روبه‌روست.


دانشجویان که با نفی الگوهای مضحک آخوند پاسداری و نمادهای عینی آن به رژیم و ایدئولوژی فاشیستی‌اش پشت کرده‌اند روز دوشنبه در مقابل در دانشگاه با یک جمعیت دویست نفره اوباش بسیجی روبه‌رو شدند که برای تصفیه صحن دانشگاه به محل آورده شده بودند.


شایان ذکر است که دانشگاه و ظرفیت‌های پذیرش دانشجوی آن روزبه‌روز با تخصیص سهمیه بیشتری به اراذل مزدور حکومتی برای فرزندان مردم تنگ‌تر می‌گردد اما با این‌همه در تمامی این ۴۰سال روزی نبوده که خامنه‌ای و پاسدارانش خیالشان از دانشگاه راحت بوده باشد.
لطفا به اشتراک بگذارید: