حمله مزدوران سرکوبگر به تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه تهران

حمله مزدوران سرکوبگر به تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه تهران

صبح امروز دوشنبه دانشجویان دانشگاه تهران دست به تجمع و تظاهرات زدند

دانشجویان در اعتراض به طرحهای سرکوبگرانه رژیم به بهانه حجاب و قوانین سرکوبگرانه کمیته ضدانضباطی در محوطه دانشگاه تجمع و تظاهرات کردند

دانشجویان دانشگاه تهران طی هفته گذشته شاهد حضور و استقرار مزدوران بسیجی در همراهی با ماموران، به منظور افزایش جو ارعاب در دانشگاه بوده اند

یکی از دانشجویان تراکتی در دست داشت که روی آن نوشته شده بود:آزادی انتخاب حق مسلم ماست

مزدوران سرکوبگر به دانشجویان حمله کردند و اجازه اعتراض به دانشجویان نمی دادند که دانشجویان با شجاعت به اعتراض خود ادامه دادند و این طرح های سرکوبگرانه رژیم به بهانه حجاب و قوانین سرکوبگرانه کمیته ضدانضباطی را به شکست کشاندند.

دانشجویان دانشگاه تهران طی هفته گذشته شاهد حضور و استقرار نیروهای بسیجی در همراهی با ماموران، به منظور افزایش جو ارعاب در دانشگاه بوده‌اند.

در هنگام حمله مزدوران به دانشجویان - دانشجویان با شعار بی شرف بی شرف پاسخ این حمله را دادند.

همچنین دانشجویان شعار می دادند دانشجو می میرد ذلت نمی پذیرد.

دانشجویان در مقابل مزدوران سرکوبگر رژیم کوتاه نمی آیند و مرعوب طرحهای سرکوبگرانه به بهانه حجاب و قوانین سرکوبگرانه کمیته ضد انضباطی دانشگاه نمی شوند.

دانشجویان متحد هستند و مثل قبل این طرح های سرکوبگرانه را شکست خواهند داد و این طرح های سرکوب نمی تواند این اعتراضات دانشجویان را خاموش کند.

همچنین

دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر تهران روز دوشنبه ۹ اردیبهشت ۹۸ در این دانشگاه تجمع اعتراضی برگزار کردند.


دانشجویان به «پولی سازی آموزش»، «قوانین جدید و ناعادلانه آموزشی»، «وضعیت غذا و خوابگاهها» و رسیدگی نکردن به امور صنفی دانشجویان اعتراض کردند.


دانشجویان شعار می‌دادند: ننگ ما ننگ ما مسئول بی‌درد ما

لطفا به اشتراک بگذارید: