مقابله دانشجویان با حمله مزدوران بسیجی و پاسداران تروریست لباس شخصی خامنه ای

مقابله دانشجویان با حمله مزدوران بسیجی و پاسداران تروریست لباس شخصی خامنه ای

صبح روز دوشنبه ۲۳اردیبهشت خامنه‌ای اراذل و اوباشش را روانه دانشگاه تهران کرد تا گشت درهم‌شکسته دانشگاهی‌اش را پشتیبانی کنند.


دانشجویان به مقابله با اراذل حزب‌الهی پرداختند و صحن دانشگاه به همان‌ شکلی درآمد که خامنه‌ای نمی‌خواست و از آن وحشت داشت: درست در شرایطی که خامنه‌ای و پاسدارانش دستپاچه اوضاع متشنج در خلیج‌فارس هستند و نفراتش مستمراً به پاسداران و بسیجی‌ها دلداری می‌دهند که نترسید! وحشت نکنید! و در شرایطی که رژیم با ریزش شدید نیروهایش روبه‌روست صحنه درگیری و اعتراض دانشجویان و اراذل چماق‌دار خامنه‌ای نشان داد رژیم در تهران و قلب حاکمیتش با مشکلات بسیار جدی روبه‌روست.


دانشجویان که با نفی الگوهای مضحک آخوند پاسداری و نمادهای عینی آن به رژیم و ایدئولوژی فاشیستی‌اش پشت کرده‌اند روز دوشنبه در مقابل در دانشگاه با یک جمعیت دویست نفره اوباش بسیجی روبه‌رو شدند که برای تصفیه صحن دانشگاه به محل آورده شده بودند.


شایان ذکر است که دانشگاه و ظرفیت‌های پذیرش دانشجوی آن روزبه‌روز با تخصیص سهمیه بیشتری به اراذل مزدور حکومتی برای فرزندان مردم تنگ‌تر می‌گردد اما با این‌همه در تمامی این ۴۰سال روزی نبوده که خامنه‌ای و پاسدارانش خیالشان از دانشگاه راحت بوده باشد.


لشگرکشی دوشنبه خامنه‌ای به دانشگاه به بهانه اعمال حجاب و قوانین سرکوبگرانه کمیته انضباطی بود. امری که مورد تنفر دانشجویان است.


دانشگاه تهران طی هفته گذشته شاهد حضور و استقرار نیروهای بسیجی در همراهی با ماموران، به‌منظور افزایش جو ارعاب در دانشگاه بوده‌اند.


به هرحال تظاهرات روز دوشنبه ۲۳اردیبهشت دانشجویان که با حمله و هجوم وحشیانه بسیجی‌ها و چماقداران خامنه‌ای به زد و خورد کشیده شد هم نتوانست مانع از تظاهرات دانشجویان معترض گردد.


آنچه که در انتهای این ماجرا باقی می‌ماند انبوهی خبر و عکس و تصویر است که روی شبکه‌های اجتماعی به نمایش درخواهد آمد و یکبار دیگر نشان می‌دهد که خامنه‌ای و نظامش کمترین جایی در میان دانشجویان ندارند، همان‌گونه که کمترین جایی در میان کارگران ندارند و همان‌گونه که جایی در میان معلمان و رانندگان و پرستاران و کسبه خرده‌پا ندارند و همان‌طور که هیچ جایی در میان بازنشستگان و دستمزدبگیران ندارند و همان‌گونه که زنان از آخوندها و پاسدارها متنفر هستند، دانش‌آموزان و غارت‌شدگان هم از آخوندها و پاسدارن نفرت دارند.


بی سبب نبود که چند روز پیش خامنه‌ای از خاطرات تحقیر شدنش توسط دانشجویان در دوران قبل از سرنگونی شاه می‌گفت و امروز باز برای آخوندها آش همان آش و کاسه همان کاسه است!


کما این‌که برای دانشجویان نیز کماکان آزادگی و آزادیخواهی اولین هدف است.

لطفا به اشتراک بگذارید: