پنتاگون خبرنگار سی ان ان-جت های اف۱۵ و اف۳۵ بر فراز خلیج فارس به ب ۵۲ پیوستند

پنتاگون خبرنگار سی ان ان-جت های اف۱۵ و اف۳۵ بر فراز خلیج فارس به ب ۵۲ پیوستند

خبرنگار سی .ان.ان خبر داد: جت های اف ۱۵ و اف ۳۵ برای انجام گشت زنی هوایی قابل رویت بر فراز خیلج فارس به بمبافکن های ب ۵۲ پیوستند.

باربارا استار خبرنگار سی ان ان در پنتاگون اعلام کرد: جت های اف ۱۵ و اف ۳۵ به بمب افکن های ب ۵۲ برای انجام گشتزنی هوایی قابل رویت بر فراز خیلج فارس پیوستند در امری که آمریکا امیدوار است پیامی بازدارنده به رژیم ایران باشد.

توئیتر باربارا استار ۲۳/۲/۹۸

همچنین

پمپئو درباره انتقال ناو هواپیمابر به خلیج‌فارس و نقل و انتقالات نظامی دیگر آمریکا گفت: ما می‌خواهیم اطمینان پیدا کنیم که نیروی بازدارنده را مستقر کرده باشیم، تا وقتی رژیم ایران بخواهد بسراغ منافع آمریکا برود، خواه در عراق یا افغانستان یا یمن یا در هر جای دیگری در خاورمیانه ما آماده پاسخگویی مناسب باشیم.


وزیر خارجه آمریکا تأکید کرد: هر حمله‌یی علیه منافع آمریکا باشد خواه از جانب نیرویی که با هدایت رژیم ایران باشد یا نهادی که در کنترل این رژیم باشد، ما آنها را مسئول می‌دانیم و مورد حسابرسی قرار می‌دهیم. رئیس‌جمهور ترامپ در این مورد کاملاً روشن کرده است که ما پاسخ مقتصی را خواهیم داد.


پمپئو گفت رژیم ایران حکومت دزدان و سارقان است که میلیاردها دلار دزدیده و پول مردم ایران را در این جنگهای نیابتی در سراسر جهان تلف کرده است. دولت ایران در حالی که مردم آن در درد و رنجند برای ونزوئلا پول خرج می‌کند.


وزیر خارجه آمریکا در این مصاحبه همچنین گفت: شرکای اروپایی ما، متحدان مهمی در خصوص موضوع رژیم ایران هستند و پس از سو قصدهایی که در کشورهای آنها انجام شده است حتی خود آلمانیها مقامات نیروی قدس را در داخل کشورشان دستگیر کرده‌اند.


وزیر خارجه آمریکا روز یکشنبه ۲۲اردیبهشت۹۸ در مصاحبه با تلویزیون سی ان.بی.سی به حکومت ‌آخوندی هشدار داد و گفت: اگر اقدامی علیه آمریکاییان در عراق انجام شود، ما با قدرت و به شکل مناسب، علیه رژیم ایران پاسخ خواهیم داد. این پاسخ ممکن است در عراق نباشد و ممکن است در خود ایران باشد.
لطفا به اشتراک بگذارید: