موضع سخنگوی مجاهدین در مورد دلداری ولی فقیه ارتجاع به سرکردگان و ایادی ترسیده نظام

موضع سخنگوی مجاهدین در مورد دلداری ولی فقیه ارتجاع به سرکردگان و ایادی ترسیده نظام

خامنه ای به سرکردگان و ایادی ترسیدة نظام دلداری داد که جنگی نخواهد شد،

همزمان با تکذیب خبر نیویورک تایمز در باره اعزام ۱۲۰ هزار نیروی آمریکایی به منطقه توسط رئیس جمهور آمریکا، ولی فقیه ارتجاع برای دلداری سرکردگان و ایادی رژیم بار دیگر به آنها اطمینان داد که جنگی نخواهد شد:

اینکه بعضیها مساله جنگ را در روزنامه و فضای مجازی مطرح میکنند، حرف بیخودی است. جنگی بنا نیست انجام بگیرد و انجام هم نخواهد گرفت و به توفیق الهی.نه ما دنبال جنگیم، آنها هم به صرفه‌شان نیست که دنبال جنگ باشند و میدانند که به صرفه‌شان نیست هیچ‌ کس از هیبت ظاهری آمریکا نباید بترسد بنابر‌این، دشمن را بعضی‌ها خیلی بعضیها بزرگ و خطرناک نکنند

خامنه ای همچنین با تودهنی به مذاکره جویان داخل رژیم اعلام کرد :

مذاکره سم است بااین دولت کنونی یک سم مضاعف است .

خلیفه نظام برای اینکه اوضاع از دستش در نرود سیاست سرکوب و انقباض در همة زمینه ها را به خورد سرکردگان ترسیده و ایادی وحشت زده نظام داد و گفت گزینه قطعی رژیم به گفته او مقاومت در همه زمینه هاست. خامنه ای به آنها اطمینان داد که فلز نظام زهوار در رفتة آخوندها مستحکم است !

تولیدات نظامی از جمله موشک‌های نقطه زن بالستیک و کروز با برد ۲ هزار کیلومتر ادامه می یابد و امکان دارد رژیم به غنی‌سازی 20 درصدی اورانیوم روی بیاورد.

خلیفة ارتجاع در بارة جنگ افروزیهای منطقه ای رژیم در سوریه و عراق و یمن و لبنان گفت :

عمق راهبردی ما در منطقه خیلی مهم است؛ خب برای هر کشوری مهم است؛ عمق راهبردی سیاسی و امنیّتی، چیز اساسی است برای حیات همه‌ی دولتها و ملّتها و ما بحمدالله عمق راهبردی‌مان در منطقه خیلی خوب است؛ اینها از این ناراحتند، میگویند بیایید روی مسائل منطقه صحبت کنیم یعنی شما عمق راهبردی‌تان را از دست بدهید؛ روی اینها میگویند مذاکره کنیم.

سخنگوی مجاهدین در مورد حرفهای خامنه ای گفت :


اولاً- جفتک اندازیهای خلیفة فرتوت ارتجاع پس از بمب گذاری در امارات و فرستادن پهپاد انفجاری به سعودی، تنها راه برای دلداری و آرام سازی سرکردگان ترسیده و ایادی وحشت زده است. اما رژیم با هر جفتک تروریستی، بیشتر در باتلاق فرو می‌رود.


ثانیاً-خامنه ای بیش از هر کس و قبل از هر کس از آمریکا و از جنگ میترسد و گمان میکند وقتی جنگی در میان نباشد میتواند با سرکوب و انقباض رژیم را حفظ کند.


اما شکلکهای ظریف در خارج ، بگیر و ببندهای آخوند جلاد رئیسی و آخوند دژخیم علوی در داخل و اقدامات تروریستی پاسدار سلیمانی در منطقه راه بجایی نخواهد برد.


ثالثاً –جنگ اصلی با نظام ولایت و نجاست، جنگ مردم ایران و ارتش آزادی و کانون‌های شورشی است. خلیفة ارتجاع همچون شاه در مرحلة پایانی، از باتلاق و مرداب خلاصی ندارد. مرگ شاه سلطان ولایت محتوم و گریز ناپذیر است.

لطفا به اشتراک بگذارید: