واکنش ترس آلود رژیم در مورد پیامدهای خرابکاری در نفت کشها

واکنش ترس آلود رژیم در مورد پیامدهای خرابکاری در نفت کشها

به دنبال تیترهای کیهان خامنه‌ای در مورد خرابکاری درنفت‌کشها و اینکه نوشته بود، ما حتماً باید به ظرفیت صادرات نفت این دو کشور که شریان حیاتی آنان است، ضربه اساسی بزنیم. کواکبیان عضو کمیسیون امنیت مجلس رژیم گفت: جای تاسف است که برخی به جای همراهی با وزارت خارجه، با ذوق زدگی این موضوع را تیتریک کردند

جای بسی تأسف است برخی رسانه‌های داخلی به جای همراهی با وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در ماجرای خرابکاری‌های کشتی بندر فجیره با ذوق زدگی آن را تیتر یک خوشان میسازند و خیالشان جمع بود که امثال مجله صدا بدون نظر هیأت نظارت و مطبوعات توقیف شده ولی هیچ کس با آنها کاری ندارد.

درهمین حال تخت‌روانچی، سفیر رژیم در سازمان ملل در هراس از پیامدهای خرابکاری در نفت‌کشها در فجیره گفت: جمهوری اسلامی قطعاٌ هیچ نقشی در حادثه فجیره نداشته. در این خصوص تأسف خود را ابراز کرده‌ایم.

در حالی که حضور نظامی آمریکا در خلیج‌فارس گسترده‌تر می‌شود، حکومت آخوندی که در گرداب برجام در مقابله با جامعه جهانی به‌دنبال مفری برای برون‌رفت خود می‌باشد، خود را دیوانه‌وار به در و دیوار می‌زند.


نظام آخوندی این بار با اعلام پیشاپیش انفجار کشتیهای نفتکش در بندر فجیره در امارات، پیش از انجام آنها، از هول هلیم در دیگ افتاد و دم خروس تروریسم را از زیر عبایش بیرون داد و واکنش‌های جهانی را هم علیه خود برانگیخت. این واکنش‌ها به‌رغم موضع‌گیری سخنگوی وزارت‌خارجهٔ آن هر دم شدیدتر شده و بر نقش آن بیشتر تأکید می‌کنند.


حاکمیت آخوندی طبق معمول تلاش کرد با باجخواهی از طریق اقدامات تروریستی در کشورهای منطقه، برای خود راه گریزی باز کند.

لطفا به اشتراک بگذارید: