دونالد ترامپ: اگر رژیم ایران خواهان جنگ است این پایان رسمی آن خواهد بود

به‌دنبال حمله به اطراف سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد، رئیس جمهور آمریکا در پیامی به حکومت آخوندی هشدار داد.

دونالد ترامپ در توئیتر خود نوشت : اگر رژیم ایران می‌خواهد بجنگد، این، پایان رسمی رژیم ایران خواهد بود. هرگز آمریکا را دوباره تهدید نکن.

توئیتر ترامپ ۲۹/۲/۹۸

خبرگزاری رویترز درباره این پیام رئیس جمهور آمریکا نوشت: در حالیکه تنش بین دو کشور بالا می‌گیرد، رئیسجمهور آمریکا رژیم ایران را تهدید کرد و نگرانی در مورد احتمال رویارویی بین آمریکا و رژیم ایران را افزایش داد.

رویترز افزود: ترامپ تحریمهای اقتصادی علیه رژیم ایران را سخت‌تر کرده است. دولت او می‌گوید حضور نظامی آمریکا را در منطقه افزایش داده و می گوید رژیم ایران نیروهای آمریکایی را تهدید کرده است.»

یکشنبه شب خبرگزاری رویترز به‌ نقل از منابع نظامی عراق گزارش داد یک موشک به منطقه سبز بغداد شلیک شده اما تلفاتی در بر نداشته است.

درهمین حال خبرگزاری سپاه پاسداران خبر داد تعدادی خمپاره یا موشک کاتیوشا به نزدیکی سفارت آمریکا در منطقه سبز اصابت کرده است.

آسوشیتدپرس گزارش داد یک مقام نظامی عراق به این خبرگزاری گفت: موشک کاتیوشا در فاصله کمتر از یک مایلی سفارت آمریکا فرود آمد. این مقام نظامی گفته است بر این اعتقاد است این موشک از شرق بغداد شلیک شده است که منطقه استقرار شبه‌نظامیان مورد حمایت رژیم ایران است.
لطفا به اشتراک بگذارید: