مایکل مک کال: اطلاعات تهدیدات از ناحیه رژیم کاملا معتبر است

مایکل مک کال عضو کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا گفت: اطلاعات تهدیدات از ناحیه رژیم ایران معتبر است و برای همین است که ناو هواپیمابر یو اس اس لینکلن به خلیج فارس اعزام شده است

وی افزود : فرمانده نیروی تروریستی قدس با شبه نظامیان شیعی رژیم ایران و حزب الله ملاقات کرده و گفته است برای جنگ آماده شوید. در قبال این اطلاعات ما چندین کشتی مان را به خلیج فارس اعزام کردیم به همراه تمامی سرمایه های نظامی آن تا پاسخ مناسب را بدهیم.

مک کال گفت: اگر رژیم ایران به ارتش ما صدمه بزند ما بی تفاوت نمی نشینیم اگر رژیم ایران به ارتش ما حمله کند ما پاسخ می دهیم.

اگر رژیم ایران شروع به ساختن تاسیسات اتمی اش کند ما به آن پاسخ خواهیم داد.

این سیاستی است که قرار نیست به رژیم ایران اجازه دهیم که یک قدرت اتمی شود.

مایکل مک کال گفت : ما میخواهیم ماکزیمم فشار را روی رژیم ایران وارد کنیم تا که مردم ایران بتوانند علیه این سرکوب استبداد مذهبی قیام کنند.

وی گفت فکر میکنم ۸۰٪ مردم ایران با خامنه ای موافق نیستند آنها خواهان این استبداد مذهبی که آنها را سرکوب می کنند، نیستند.

مک کال با انتقاد از سیاست مماشات اوباما با رزیم آخوندی افزود : خارج شدن دونالد ترامپ از برجام کار درستی بود و تاثیر بسیار خرد کننده یی در اقتصاد رژیم ایران داشته است. این رژیم کارهایی انجام میدهد که از موضع ضعف و استیصال است. رژیم ایران به اروپا می گوید شما ۶۰ روز فرصت دارید که بین آمریکا و ایران یکی را انتخاب کنید که فکر می کنم آنها آمریکا را انتخاب خواهند کرد

آنها اکنون از اروپاییان می خواهند که از توافق تبعیت کنید یا تاسیسات اراک را دوباره راه اندازی می کنند.

سایت بنیاد هرتیچ ۲۷/۲/۹۸
لطفا به اشتراک بگذارید: