هشدار عربستان سعودی به رژیم بخاطر رفتار خصمانه اش علیه این کشور

عربستان سعودی به حکومت آخوندی در رابطه با سیاستهای خصمانه اش علیه این کشور هشدار داد.

صبح یکشنبه عادل جبیر وزیر مشاور در امور خارجی عربستان در یک کنفرانس مطبوعاتی ناگهانی گفت : ما خواستار جنگ به هر قیمت نیستیم، اما به رژیم ایران اجازه نمی دهیم که به سیاست خصمانه اش نسبت به کشور ما ادامه دهد

خبرگزاری بلومبرگ نوشت : عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجه عربستان در یک کنفرانس مطبوعاتی ناگهانی که بعد از نیمه شب فراخوانده بود صبح یکشنبه گفت: شبه نظامیان حوثی یمن که مورد حمایت رژیم ایران هستند بیش از ۲۰۰ موشک طی چند سال گذشته به عربستان شلیک کرده اند.

جبیر گفت« ما دست بسته باقی نمی مانیم». «توپ اکنون در زمین رژیم ایران است و رژیم ایران باید تعیین کند که مسیر چه خواهد بود» .

بلومبرگ در گزارش خود از این کنفرانس گفت : عادل جبیر کنفرانس مطبوعاتی خود را با لیستی از اقدامات تروریستی رژیم آخوندی در خلال چند دهه گذشته شروع کرد و گفت: رژیم ایران بدنبال ثبات یا امنیت منطقه نیست. پهپادیی که حوثیها درحمله علیه تاسیسات نفتی سعودی در هفته گذشته به کار بردند، تولیدی رژیم ایران بوده و این رژیم در پشت این حمله قرار داشته است.

وی افزود، امارات متحده عربی و سایر کشورها هنوز درحال تحقیق در مورد حملات علیه چندین کشتی از جمله دو کشتی سعودی در امارات متحده در هفته گذشته هستند.

عادل جبیر گفت «ما شواهد و دلایلی داریم و زمانی که تحقیقات کامل شود آنها را اعلام خواهیم کرد».

بلومبرگ ۲۹/۲/۹۸
لطفا به اشتراک بگذارید: