رئیس جمهورآمریکا: رفتار رژیم خصمانه و محرک شماره۱ ترور بودند

رئیس جمهور آمریکا گفت: چنانچه رژیم ایران اقدامی علیه ایالات متحده بکند با واکنش بزرگ روبرو خواهد شد. ما انتخاب دیگری نداریم .


دونالد ترامپ اظهار داشت: رفتار رژیم ایران بسیار خصمانه بوده است. آنها واقعا محرک شماره یک ترور بوده اند. اگر از سوی این رژیم اقدامی صورت بگیرد طبعا با نیرویی بزرگ و واکنشی کوبنده مواجه خواهد شد. ما جز این ، انتخاب دیگری نداریم.

رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد: هیچ مذاکره ای با رژیم ایران در جریان نیست و اضافه کرد: اگر آنها تماس بگیرند، مذاکره می کنیم اما این به آنها بستگی دارد. من فقط می خواهم در صورتی که آماده هستند تماس بگیرند. چنانچه آماده نیستند، نباید مزاحم شوند.

رئیس جمهور آمریکا که در کاخ سفید به سئوالات خبرنگاران جواب می داد، یک بار دیگر در رابطه با تهدیدات از جانب رژیم آخوندی گفت: در صورت انجام هر کاری، آنها اشتباه بسیار بزرگی مرتکب می شوند و در اینصورت با نیروی عظیمی مواجه خواهند شد.

سایت کاخ سفید ۳۱/۲/۹۸

رویترز در رابطه با سخنان دونالد ترامپ نوشت: رئیس جمهور آمریکا این نکته را در شرایطی گفت که رژیم ایران روز دوشنبه از آمریکا خواسته بود با رژیم ایران با احترام رفتار کند نه با تهدید جنگی. روز یکشنبه رئیس جمهور آمریکا بر نگرانی خود در رابطه با پتانسیل درگیری بین آمریکا و رژیم ایران مصر بود.

رویترز ۳۰/۲/۹۸
لطفا به اشتراک بگذارید: