رویترز: حوثی ها بار دیگر با پهپاد فرودگاه نجران عربستان را مورد حمله قرار دادند

رویترز نوشت: تلویزیون حوثی ها اوایل چهارشنبه اعلام کرده که شبه نظامیان وابسته به رژیم ایران در یمن با پهپاد حمله ای علیه فرودگاه نجران در عربستان سعودی انجام داده اند.

این تلویزیون گفته است که هدف آشیانه های هواپیماهای جنگی بوده است.

رویترز نوشت: هیچ گزارشی بلافاصله ای از خسارات و تلفات نبوده است. عربستان سعودی یا ائتلاف عربی در این رابطه اظهار نظر فوری نکرده اند.

خبرگزاری رویترز(انگلیسی) ۱/۳/۹۸

تلویزیون و رسانه های حکومت آخوندی و خبرگزاری نیروی ترویستی قدس با انتشار گسترده خبر حمله حوثیها از دو حمله پهپادی پیاپی ظرف ۲۴ساعت به فرودگاه نجران عربستان سعودی خبردادند.

تسنیم اول خرداد ۱۳۹۸

به گزارش روزنامه العرب چاپ لندن، سرپرست امور خارجی عمان در دیدارش با جواد ظریف در تهران ازطرف آمریکا هشدار داده که چنانچه رژیم ایران هرگونه اقدام ستیزه جویانه در قبال آمریکا و همپیمانانش در منطقه انجام دهد، آمریکا در حرکت به سوی ماکزیمم افزایش تنش با رژیم ایران، جدی خواهد بود.

العرب افزود: پیام منتقل شده از سوی یوسف بن علوی، بازتاب تمایل آمریکا به مذاکره با رژیم ایران بر اساس نکات ۱۲گانه‌ای است که پیش از این وزیر خارجه آمریکا اعلام کرده بود. این نکات از سویی بر رفتار رژیم ایران در خارج از مرزهایش و از سوی دیگر بر توسعه موشکهای بالستیک متمرکز است .

روزنامه العرب- لندن ۳۱/۲/۹۸
لطفا به اشتراک بگذارید: