پنتاگون روز پنجشنبه برای آوردن نیرو به خاورمیانه طرحهایی را به کاخ سفید ارائه میکند

مقامات آمریکا اعلام کردند که پنتاگون در حال بررسی درخواست ارتش آمریکا برای فرستادن پنج تا ده هزار نیروی افزوده به خاورمیانه است.


آسوشیتدپرس در این باره نوشت:‌ مقامات آمریکا روز چهارشنبه گفتند پنتاگون روز پنجشنبه طرح هایی را ارائه می کند تا کاخ سفید بتواند تا ۱۰هزار نیرو را به خاورمیانه اعزام کند و این حرکتی است تا مواضع دفاعی علیه تهدیدات بالقوه رژیم ایران را تقویت نماید.

آسوشیتدپرس افزود:‌ این مقامات گفتند تصمیم نهایی تاکنون گرفته نشده و روشن نیست آیا کاخ سفید همه یا فقط برخی از این نیروی درخواستی را اعزام کند.

مقامات گفتند. این نیروها دفاعی خواهند بود و شامل موشکهای پاتریوت، ناوهای بیشتر و تلاشهای افزوده برای مانیتور رژیم ایران نیز هست.

آسوشیتدپرس ۹۸۰۳۰۲

خبرگزاری رویترز در این باره نوشت: این جدیدترین درخواست نیرو برای رویارویی با آنچه که مقامات آمریکایی به عنوان تهدیدات معتبر ازجانب رژیم ایران مطرح می کنند، هست.

رویترز روز چهارشنبه از واشنگتن گزارش داد:‌ دو مقام آمریکایی به رویترز گفتند، وزارت دفاع در حال بررسی درخواست ارتش آمریکا برای فرستادن حدود ۵۰۰۰ نیروی بیشتر به خاورمیانه در بحبوحه افزایش تنشها با رژیم ایران می باشد.

‌رویترز ۹۸۰۳۰۱
لطفا به اشتراک بگذارید: